Mammatil4barn
Blir kjent med forumet
Jeg har hatt en i uke 7 for å se om det var liv. En i uke 10 og en i uke 13 i forbindelse med fosterdiagnostikk.. Nå venter jeg på oul som er om 3,5 uker, men har såå lysst å ta en ultralyd nå hos privat jordmor.. For å se kjønn og bare at babyen lever. Skal sies at jeg er ekstra bekymret for babyen dette svangerskapet.
Litt usikker på om jeg har kjent liv og har liksom ingen babymage eller noe. Lurer bare på om alt er ok inni der
Noen som vet om det er noen fare for fosteret med mange ultralydundersøkelser?
Jeg skal sannsynligvis gå til fastlegen på kontroll i uke 24 og så til jordmor resten. Så forresten at fastlegen min også hadde ultralydapparat.. Men vet ikke om hun alltid bruker det på gravide på kontroll eller kun viss det er noe spesielt..
Litt usikker på om jeg har kjent liv og har liksom ingen babymage eller noe. Lurer bare på om alt er ok inni der
Noen som vet om det er noen fare for fosteret med mange ultralydundersøkelser?
Jeg skal sannsynligvis gå til fastlegen på kontroll i uke 24 og så til jordmor resten. Så forresten at fastlegen min også hadde ultralydapparat.. Men vet ikke om hun alltid bruker det på gravide på kontroll eller kun viss det er noe spesielt..