Hvor mange ultralyder..

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvor mange ultralyder har dere vært på så langt i svangerskapet ?

3. 1 oul, 1 ekstra pga. blødning og 1 3D.
Hadde en time til ekstra kontroll nå i mai men avlyste den siden legen på 3Den sjekket ut det vi skulle se på så vi fikk beskjed om at vi ikke behøvde om vi ikke absolutt ville.
Holder nå som vi vet alt er bra :) Er ikke bra med for mye heller - om det ikke er nødvendig såklart. :)

He bare hatt en så langt, pga veskst estinering blir det tre til de kommende ukene;)

En tidlig ul for å få en bekreftelse, og så oul :)

5 til nå, og skal ha en til. En tidlig ul, oul, 3 oppfølginger på Rikshospitalet pga. Babyens høyre nyre. Skal ha en til på sykehuset i Tønsberg før fødsel for å følge med på nyren.

Først 3 før uke 12, så OUL. Så var jeg på en på sykehuset pga vondt, så en hos gynokologen pga samme vondt.
Så foreløpig er det 6 ganger, men vet jeg skal en gang til i slutten av mai.

En i uke 9 mistet en gang før så måtte tvinge legen min til å få en. Så ordinær og så 3d og en nå i uke 32. Så da blir det fire så fremt det ikke blir noe annet ..

En tidlig i uke 7 pga at fikk oppfølging m medisin for å bli gravid, ordinær, og 3D i uke 28.

Har hatt 4:) en i uke 8, en i uke 12, en i uke 18 da jeg begynte med blodfortynnende, og oul i uke 19:)

5 til nå :) Må oftere inn på kontroll siden jeg er gravid med tvillinger ;)

Tidlig i uke 10 og ordinær ul uke 18. Sist svangerskap tok lege ultra hver gang vi var der på kontroll, tror ikke d er vanlig men kjekt å få så god oppfølging :)

4 så langt, i uke 6, uke 12, uke 14 og uke 18:) skal også på vekstkontroll i uke 32, er glad for at jeg har fått god oppfølging:)

3 til nå. En tidlig,OUL og 1 ekstra for å se kjønn :) Skal på en til nå i mai som er vekstkontroll

To. En for å finne ut hvor langt jeg var på vei siden jeg gikk på p-piller. Og OUL. Skal på minst en til for å sjekke hvilken vei han ligger...

7 stk :)
Uke 7, 9 og 12 pga jeg var nervøs for å miste :( OrdUL uke 19♥ Kjapp titt da jeg var på føden pga mulig kort livmorhals :/ 3D i uke 28.. Å nå i uke 29 pga lite liv over flere dager..

Back
Topp