Hvor mange ultralyder har du hatt sålangt i svangerskapet?

  • Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Hvor mange ultralyder har du hatt så langt i svangerskapet?
 
En i uke 8 for å se om det faktisk var noe der, en i uke 17 for å vite kjønn, vanlig oul i uke 20, en 3D/4D i uke 24 og en 3D/4D i uke 27.

5 stykk til sammen så nå ser jeg nok ikke mageboeren før fødselen. [emoji12][emoji23][emoji173]️ Ble mange tilsammen, men skulle helst hatt hver uke nå i tredje trimester så jeg kan se han vokse [emoji1381][emoji12]
 
I uke 8, uke 12, oul i uke 19 og vekstkontroll i uke 26.

4stk og kunne gjerne hatt flere❤
 
3 ultralyder... i uke 12, 18 og uke 29. Og blir nok hvertfall 2 til før lille frøkna kommer.
 
Tre stykker :) TUL i uke 9 og 13, samt OUL.
 
1 tidlig for å sjekke antall foster
1 ordinær
2 for å sjekke morkakens beliggenhet ifht mormunnen. Siste i uke 28+2.
 
En i uke 8, for å finne ut hvor langt jeg var på vei. En i uke 14 fordi det fortsatt var usikkerhet i forhold til termin. Vanlig oul i uke 18. Og en vekstkontroll jeg bestilte selv i uke 28 eller 29, husker ikke om det er en eller to uker siden :p skal på ultralyd igjen neste uke, uke 31, kontroll pga svangerskapsdiabetes og hvertfall en til vekstkontroll i april :)
 
Oul i veke 18, så 3D i veke 27, vekstkontroll ifm svangerskapsdiabetes i veke 30 og 32, skal inn igjen i veke 35 [emoji4] Så 4 til no, det vert i alle fall 5, om ikkje 6 og 7, det kjem litt an på kor ofte dei vil ha meg inn til vekstsjekk [emoji106]
 
Uke 8: var hos lege for sjekk av eggstokker
Uke 12: TUL
Uke 18: ul som følge av blødning
Uke 19: OUL
Uke 28: ul som følge av lite liv

Altså 5 stk[emoji85][emoji4]
 
Tre til nå. Skal snart på 4 ul.
 
Alt for mange!! Uke 7 pga ivf, uke 9 pga blødning, uke 12 for å se at alt var bra, uke 17 pga blødning, oul i uke 18, uke 21, 24, 28, 32 pga svangerskapsdiabetes oppfølging. Blir også iallefall en i uke 36.
 
Vært på 6 til nå, har en til planlagt.

Uke 8: TUL privat for å se hjerteslag etter MA sist graviditet
Uke 18: OUL
Uke 24: Morkakekontroll
Uke 26: Forskningsprosjekt
Uke 28: Morkakekontroll
Uke 32: Morkakekontroll
Uke 36: Planlagt morkakekontroll

Til sammenligning var jeg kun på OUL med forrige barn [emoji23]
 
To stk - ordinær ul i uke 18 og en tidlig ul jeg fikk i gave i uke 14 :)
 
3.
Tidlig ul i uke 9 for å få bekreftet liv, oul i uke 18 og diagnostisk ul i uke 21.
 
Back
Topp