Hvor mange ultralyder har du hatt i svangerskapet?

M

Moderator Steffen

Guest
Har du bare hatt den ene, ordinære ultralyden? Har du hatt flere som følge av ekstra oppfølging? Eller har du tatt flere private ultralyder? :)
 
Hatt 1 tidlig, ordinære og 4 ekstra på sykehuset. Tett oppfølging pga forrige fødsel, stor baby og skulderdystoci [emoji5]
 
Komt ut av tellinga her [emoji23]
Hatt 2 privat, oul og 5-6 ekstra på sykehuset.
 
5, med en 6. om baby ikke kommer før mandag :) ekstra oppfølging pga bmi.
 
14-15 stykk ca, kom ut av tellinga[emoji28] Tett oppfølging av vekst og blodgjennomstrømning pga svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap.
 
Har hatt ultralyd hver 14.dag. Så tror det er 12 stk [emoji4]
 
Kun ordinær ul egentlig, men var inne på samtale grunnet ks når rett før termin og da tok de mål for å se vekst siden jeg var der.
 
4 stk. En tidlig for å se om det var liv og hvor langt jeg faktisk var, da hele greie var en overraskelse. Så OUL, men jordmor ville ikke sette termin, da jeg var 1 uke for kort til å sette. Så tilbake igjen og så 3D ul.
Skal på en til nå til fredag for å sjekke vekst, da jeg er redd for stort barn, da søstra var 4515 og 53 cm
 
6-7 stk
Hadde morkaken litt langt nede, og ble fulgt opp pga den.
 
Tre ul har vi hatt. En privat i uke 11-12, OUL, og en i uke 36 pga at sf-målet flatet ut.
 
3:)
Én tidlig for å fastslå termin, og sjekke at alt var bra (MA i familien, i tillegg til medisinert hyperemesis hos meg gjorde nervøs...)
OUL, og en rask sjekk 9 dager før termin for å sjekke størrelse pga stort barn som satt fast sist :)
 
Tre totalt. En tidlig, rundt uke 12-13, oul og så en 3d-ul i uke 26 :)
 
Oi.. Tror det ble 10 totalt. Hadde en del blødninger frem til uke 16, og løp til gyn hver gang for å roe nervene..
 
Tul, oul, tilvekst, samt et par da jeg ble sjekket og lagt inn for svangerskapsforgiftning
 
6. Uke 7 og 12 privat (pga tidligere ma/bo før han vi har valgte vi det), oul, 3D, kontroll av vekst/fostervann i uke 37, sjekk av fostervann/navlestreng da vannet gikk og baby hadde litt høy puls dagen for fødsel.
 
Back
Topp