Hvor mange ultralyder har du hatt/hadde du i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Hvor mange ultralyder har du hatt/hadde du i svangerskapet?

Tror jeg er oppe i 12 nå [emoji28] Håpet på å slippe unna med de to første, men det ble nødvendig med jevnlig vektkontroll og nå er jeg på overtid [emoji6] Håper han kommer snarere enn snarest [emoji56]

Ca 10 tror jeg denne gangen, mulig det blir en til når jeg legges inn på mandag, men det får vi se da.

Tror jeg har hatt 6 stk, 2 for morkakeprøve, 1 OUL og 3 vekstestimeringer

4 stk. Tidlig ul i uke 12, oul uke 18, uke 32 pga forliggende morkake (hadde heldigvis trukket seg godt oppover), 39+4 siden jeg kjente lite bevegelse den dagen. Overtidskontroll i morgen, men vet ikke om de tar ultralyd da. Noen som vet?

Sålangt 3, muligens 4 hvis jeg ikke føder før onsdag. Pga. morkakeplassering og vekstestimering nå siste, siden ungen er stor og jeg revna grad 3 forrige gang.

5-6 mener jeg. TUL pga blødning + oppfølging i uke 12. Så OUL, så 2 eller 3 vekstestimeringer [emoji4]

Jeg har hatt 3 veldig nøye ultralyder og kanskje 4-5 ikke fullt så nøye. Fastlegen min har ultralydapparat på kontoret, og jeg har hatt et par pga. lite liv og mistanke om svangerskapsforgiftning. :)

Har hatt så mange at jeg ikke har tall på det engang. Har fått hver 14dag fra uke 7 og hver 10 dag fra uke 30. Og siste uka før igangsetting fikk jeg hver dag. Fantastisk oppfølging fra sykehuset i Vestfold [emoji122]

Kom meg bare til uke 27+5, men hadde så mange ultralyder at jeg mistet tellingen tilslutt! Fikk hvertfall bekreftet mange ganger at det var en jente ;)

Hadde privat i uke 8 og 12, deretter oul i uke 19. Og til slutt hver 14 dag fra jul frem til nå pga. lite fostervann og liten baby [emoji4]

Grunnet overraskende graviditet ble det en for å finne ut hvor langt på vei jeg var. Oul og en vekstestimering.

Back
Topp