Hvor mange UL får du?

Plink

Glad i forumet
I mine to forrige svangerskap var jeg på ordinær UL i uke 18/19 samt en UL i uke 32. Da bodde jeg i Telemark og dette er visst vanlig praksis der. Men denne gang fårcjeg visst bare 1UL (ordinær).... Bor nå i Hordaland - hva er praksisen der du bor?

<p>hordaland her også så igrunn bare en her også. men jeg får ekstra tett oppfølging så her blir det nok noen flere. jeg Skal på grundig ul på onsdag, er da 12 uker

I utgangspunktet bare en, men har fått to tidlige i tillegg pga komplikasjoner, og kommer til å ta en privat 3D til sommeren.

Hordaland her også,kun en fikk jeg med første mann.men nå bærer jeg på to så får extra oppfølging så blir flere ul fremmover.

Jeg har hatt 3 så langt, og vet at jeg skal ha minst 3 til, jeg får ekstra oppfølging pga vektoperasjon. Bor i Hedmark, er nok bare 1 som er normalt vil jeg tro her og.

østfold her, men siden jeg er vist ekstremt risiko gravid, så her blir det ca hver 3-4 uke fram til uke 29 og så hver uke etter det :O

Bare en i Bergen ja

drammen er det og bare en.. så sant man ikke får komplikasjoner underveis..

Forhåpentligvis bare 3tilsammen, dvs kun 2 til, hvorav 1 er OUL, og den andre er sjekk for å se om fosteret er friskt, siden det ble oppdaget hevelse ved tidlig ul..

Normalt får man bare en ultralyd her, den ordinære.
Jeg får noen flere, pga diabetes og risikosvangerskap. Husker ikke nøyaktig hvor mange det ble sist gang, ca 10 :)
Har vært på tidlig ul, neste blir den ordinære :)

Her får vi en ul i løpet av svangerskapet. Om ikke det er noe spesielt.

Back
Topp