Hvor mange uker

jk81

Elsker forumet
Var du på vei da du begynte med symtomer på graviditeten? Og hvilken symtomer har dere?
 
Eg er 5 veker i morgon og alt eg kjenner er at eg har vore skrubbsulten og veldig trøytt. Ømme bryst.
 
Er 4 uker nå, og begynte å ane mistanke om graviditet forrige uke (altså da jeg var 3 uker på vei). Ømme bryst, svimmel, stikninger i magen, kvalm på kveldene.
 
Det er så rart, har en gutt på 2,5 år så burde jo huske symtomene.. Men etter jeg fikk han så har brystene vært ømme 1-2 uker før mens.
Denne gangen er de så vonde, t.o.m brystvortene er vonde. Selv om jeg bare sitter i ro, stikker...
Har og hatt en del stikkesmerter nederst på venstre side så jeg er veldig usikker om det er en graviditet på gang.
vondt i korsryggen også, samt kvalme på kvelden, men bare såvidt...
Skal ha mens om 2 dager så tenkte at det var for tidlig med test...
 
Denne gangen fikk jeg ømme pupper veldig raskt. Men sist så gikk det lang tid før de første skikkelige symptomene kom, og da var det kvalme.
 
Jeg hadde ikke så mye symptomer før jeg testet, bortsett fra at jeg var veldig kald på kvelden! Jeg testet posetiv 4 dager før mens!
 
Ingenting bortsett fra mensmurringer. Akkurat som med første, bare at da hadde jeg ømme pupper. Men nå har jeg jo fortsatt melk i puppene så kan være derfor. Med første lå jeg rett ut fra uke 8 hvor jeg ikke tålte noe lukter eller smaker uten å kaste opp, og fra 4 måned hadde jeg bekkenløsning fra h....e.
 
Her er det ingen symptomer ennå! 5 uker nå! Sist jeg var gravid ble jeg veldig dårlig fra 4 uke og det varte til 13 uke! Grusomt var det, så krysser alt på at jeg slipper det denne gangen :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Er 4 uker på vei i dag og kvalmen har meldt sin ankomst allerede. Stikninger og ømme bryst har jeg også. Forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 5-6 til uke 14-15 :(


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ingen symptomer enda. Er ca 4+3 idag.
 
Back
Topp