Hvor mange uker på vei

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Jeg var på tidlig ul i går og jordmor var veldig sikker på at jeg var 7+6 da.
Alt stemte med alle mål hun tok sa hun.
Jeg selv har til nå gått ut fra at jeg da var 7+1 tenkt ut fra når jeg tror eggløsning var.
Men jeg er ikke helt sikker da det var en merkelig syklus måned.

Ville dere gått ut fra det jordmor mener nå frem til ordinær ul da termin settes?

Går etter min egen ut i fra siste mens frem til OUL.

Går etter min egen ut i fra siste mens frem til OUL.
Jeg kan ikle bruke siste mens da jeg hadde en utrolig lang syklus akkurat den perioden. Ca 50 dager. Så må gå ut fra befruktning som jeg er litt usikker på [emoji12]

Jeg hadde nok stolt mest på meg selv.

Jeg hadde nok stolt mest på meg selv.
Om jeg tenker etter så er jeg nok en plass mellom 7+2 (det jeg har gått ut fra) og 8+0 (som jm regnet ut) i dag.
Jeg har valgt å regne ut fra at el var ca den 3. januar. Hadde eggløsingsmerter fra den 1. og testet tilfeldig positiv for el den 2. januar. Trodde el hadde vørt tidligere. Så kan ha hatt el før jeg testet den 2. Så både min og jm sin utregning kan stemme [emoji4]

Jeg har vært på TUL to ganger, først på egen 7+1 og så på egen 9+2. Første gang satt gynekolog termin tilbake 3 dager, men på gang nr 2 var den plutselig der hvor jeg visste den skulle være (IVF, vet veldig godt når det er satt inn). Så det er nok vanskelig å vurdere så tidlig. Ligger fosteret bare litt skeivt når de måler så får man vel fort en mm eller to i pluss eller minus, også blir det noen dager feil.

Jeg har vært på TUL to ganger, først på egen 7+1 og så på egen 9+2. Første gang satt gynekolog termin tilbake 3 dager, men på gang nr 2 var den plutselig der hvor jeg visste den skulle være (IVF, vet veldig godt når det er satt inn). Så det er nok vanskelig å vurdere så tidlig. Ligger fosteret bare litt skeivt når de måler så får man vel fort en mm eller to i pluss eller minus, også blir det noen dager feil.

Jeg har også fått beskjed på tul at i uke 7-8 er målene ikke så nøyaktige, men rundt uke 12 er de bedre enn på OUL.

Back
Topp