Hvor mange uker og dager?

skrapa

Forelsket i forumet
Hvordan var dette nå igjen? Er så lenge siden sist at dette blir som første gang igjen. :)

Prøver å finne ut hvor mange uker og dager jeg egentlig er på vei. Termin 7. Februar. Ikm var egentlig idag. Stemmer det da at jeg er 4+0 idag?
 
Jeg mener at IKM regnes som 4+0 ja.. Blir hvertfall det med 28 dagers syklus, 0+1 er første dag med mens og EL ca 2+0 med 14 dager lutealfase. Og termin er 40+2 (3?).
 
Men når jeg har litt lengre syklus når er det eggløsningen som kommer senere? Og jeg er likevel 4+0 på ikm?
 
Men når jeg har litt lengre syklus når er det eggløsningen som kommer senere? Og jeg er likevel 4+0 på ikm?
Jeg har også lengre syklus på 34 dager, termin 6 februar.
Er 4+1 i dag, så da skal det stemme at du er 4+0, så lenge el er 14 dager før ikm :)
 
Tidsrommet mellom el og mens / ikm er det ikke så mye variasjon i nei, og 14 dager er vel vanligst, derfor 4+0 ved ikm :)
 
Aner ikke hvordan dette fungerer selvom vi nå venter nr 3 . jeg hadde ikm i går å er 4+1 i dag, helt enkelt fordi babyverden sin terminkalkulator sier det haha men jeg har alltid vært litt lenger på vei enn jeg tror og født godt før termin (par uker, ikke prematurt)
Vet dog at jeg har ganske så regelmessige 28dagers sykluser
 
Aner ikke hvordan dette fungerer selvom vi nå venter nr 3 . jeg hadde ikm i går å er 4+1 i dag, helt enkelt fordi babyverden sin terminkalkulator sier det haha men jeg har alltid vært litt lenger på vei enn jeg tror og født godt før termin (par uker, ikke prematurt)
Vet dog at jeg har ganske så regelmessige 28dagers sykluser

Når har du termin?
 
Hvordan var dette nå igjen? Er så lenge siden sist at dette blir som første gang igjen. :)

Prøver å finne ut hvor mange uker og dager jeg egentlig er på vei. Termin 7. Februar. Ikm var egentlig idag. Stemmer det da at jeg er 4+0 idag?
Har du tester ut terminkalkulatoren på babyverden.no?
 
Aner ikke selv. Men babyverden sin kalkulator sier jeg er 4+3 uker med termin 11 februar. Mens appen sier 5+0 med termin 8 feb. Hvordan kan det ha seg? Har skrevet inn det samme begge plasser :)
 
Jeg får og mange sånne rare forskjeller.. tror jeg bare får smøre meg med tålmodighet og vente på legetime ;)
 
Sånn, da har jeg regna, og sjekka x antall kalkulatorer, og kommet fram til at jeg er 4+5 med termin 9. feb :)

Edit.

Nåå skjønner jeg. Da stemmer det jo at jeg er 5+0 med termin 7. februar :D Haha, jeg tenkte motsatt jeg.. Skjønte ingenting ;)
 
Last edited:
Back
Topp