Hvor mange uker igjen, og hvordan er formen

peiki

Blir kjent med forumet
Jeg har 7 uker igjen og formen er bra... mens i dag måtte jeg å komme til sykehuset for å sjekke at alt var bra med mini fordi jeg kjente ikke liv i over 5 timer og i går kjente veldig lite... jeg ble så bekymret... tenkte at det kunne skjer noe med baby i magen.... det var helt forferdelig. Med en gang vi kom de tok oss (jeg hadde ringt på forhånd) og de begynt men forskjell tester... til slutt .. ALT ER BRA! og at jeg kjente lite liv var "normalt" fordi mini har det veldig fint. etter vi hadde reist fra sykehus kjente jeg masse liv igjen som vanlig :)
:hello2

Har fire uker igjen til termin og formen er fin. Sist begynte det å dukke opp forskjellige ting tre uker før termin (blant annet carpaltunnelsyndrom), håper å slippe det denne gangen :)

Godt å høre at alt sto bra til med lille. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite :)

4 1/2 uke igjen. Formen er bra, men begynner å kjenne graviditeten veldig på kroppen. Orker ikke stå eller gå lenge. Sover dårligere på natten. Generelt lite energi til å gjøre ting. Så det blir mye hvile. Meen, sånn skal det vel være på slutten ;-) Veldig klar for å møte den lille nå.

6 uker igjen og er sliten... Mye vonde og ubehagelige bevegelser fra lille, sover dårlig, har fått migrene med aura (som forrige gang...) og har vondt i bekkenet. Skulle gjerne vært ferdig nå;)

7 uker igjen og formen er ennå bra. Men kjenner jeg er ømmere i magen, men det er vel veksten og at jeg endelig begynner å kjenne henne litt mer. Hun har jo vært en rolig mageboer så langt :) Litt trøttere, og litt halsbrann er vel statusen.

Har fire uker igjen til termin og formen er fin. Sist begynte det å dukke opp forskjellige ting tre uker før termin (blant annet carpaltunnelsyndrom), håper å slippe det denne gangen :)

Godt å høre at alt sto bra til med lille. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite :)

det samme tenkte jeg... bedre for mye enn for lite :)
så bra at du har det BRA!! krysser fingrene på at det skal gå bra disse siste ukene med deg og mini :)

7 uker igjen og formen er ennå bra. Men kjenner jeg er ømmere i magen, men det er vel veksten og at jeg endelig begynner å kjenne henne litt mer. Hun har jo vært en rolig mageboer så langt :) Litt trøttere, og litt halsbrann er vel statusen.

Jeg har hatt halsbrann også... men det plagget ikke kjempe mye for å si det sånn kun noen ganger...

Jeg har igjen ca 7 uker til termin, men skal nok ikke gå så lenge uansett..
formen er dalende, mye kynnere, tungt/vondt å puste, sliten og tidvis uvel. Bare innspurten igjen nå heldigvis[emoji4][emoji1303]

5 uker igjen, måtte de gå fort!
sliter mer og mer med bekkenet, både låsning og løsning..
sover stort sett greit, men har begynt å drømme mærkelige drømmer som gjør at jeg sover urolig/lite..
energien er og så som så, men så lenge man gjør ting i sitt eget tempo går d bra!

Har ca 8 uker igjen, og er i OK form. Bekkenløsningen gjør det vanskelig å snu seg i senga, men ikke så ille på dagtid. Sover heldigvis bra! Begynt å få kynnere på kveldstid. Også må jeg passe kostholdet litt bedre framover for å holde blodsukkeret mer stabilt. (Håper å unngå medisiner for sd) Klarer litt mindre enn før, mannen min gjør mer med storebror og lager mer middag og sånt. Men synes i grunnen det går fint :)

Har 8 uker igjen! Ringte nesten føden selv i går. Kjent lite liv, og is og sjokolade hjalp ikke. Hadde lett frem nummeret til føden når hun endelig våknet [emoji177] Ellers har jeg begynt å slite med symfysen og halebeinet, i tillegg til låsning, så nå er hele bekkenet jalla egentlig [emoji14] Men det går fint, er ikke så lenge igjen [emoji2]

6 vk igjen, heldigvis bare 4 til ks. Er sliten, men i "godt humør" :). Sover dårlig, magen er så utrulig diger! Blir gåen bare eg ser ei trapp. Har for første gang i mitt liv også fått halsbrann! Begynte for et par vk siden, no er det nesten kvar kveld. Har heldigvis ikkje så mykje vatn - sist fekk eg carpal tunnel syndrom allerede i 5.måned, det var ikkje så godt. Krysser fingrane for at det går bra uten dei neste vekene også :)

Har 8 uker igjen, formen er relativt grei, men sliter med ryggen. Skal til kontroll hos lege i morgen og tenker å høre om ei redusert sykemelding fra nå. Det er blitt veldig tungt på jobb kjenner jeg. Blir fort andpusten, tisser mye og kjenner meg ganske stappa, men ellers er alt bra :)

6 uker.. Gleder meg til å få lillegutt ut [emoji6] Føler ikke jeg har mer plass inni magen. Mye kynnere, nedpress +++ Så håper tida går fort nå fremover [emoji16]

4 uker igjen, fortsatt i fin form. Bare ei lita uke igjen på jobb også. Gleder meg til han kommer å jeg får ligge behagelig igjen, og ikke minst trene skikkelig.. [emoji4]

Ca 7 uker igjen. Plaget med bekkensmerter, slitenhet, kramper i leggene og halsbrann, men ellers bra form.

8 uker igjen❤️ mye halsbrann og kramper i leggene gir svært lite søvn, men nå går jeg til ferie etter jobb idag og er litt innstilt på at det er min siste jobbdag! Har fått tilrettelagt maks hittil, men når ferien min er over så står jeg ovenfor mye tunge løft og en svært stressende hverdag. Men stortrives fortsatt på jobb, så skal ikke klage på dette svangerskapet :)

Back
Topp