Hvor mange uker før fikk dere innkalling til UL?

Spirenr2

Prøver på nr. 2
Jeg er 16 uker denne uken og har enda ikke fått innkalling til UL. Skiftet adresse i tiden da jeg var hos legen så lurer om det kan være det.. :think005 synes selv det er litt i seineste laget . Når fikk dere innkallelse?

Jeg fikk innkallingen i uke 15. Sendte henvisningen i uke 8 så syntes det tok lang tid, så jeg ringte og spurte om timen jeg. Når jeg kom hjem fra jobb lå innkallingen i postkassa :-p

Jeg ville ringt, sånn at hvis du er glemt så får du time ikke altfor sent :-)

Innkallingen kom ca uke etter at legen sendte inn henvisningen (da var jeg i uke 11) :)
Hvis du ikke har fått den enda ville jeg definitivt ha ringt.

Tror det gikk ei uke eller noe sånt etter at jeg mottok inntaksbrev fra ABC...

Bah, kanskje jeg må ringe denne uken da :rolleyes:

Jeg har ikke fått innkalling ennå. Regner med jeg ringer hvis jeg ikke har hørt noe når jeg er 16 uker på vei!

Ble sendt når jeg var i uke 12, fikk timen i uke 13 og skal i uke 19 :) så 6uker før.. Lenge å vente!! :p 17 dager igjen i dag.. :)

Var hos legen i uke 12, fikk innkallelse uken etterpå, men skal ikke før i uke 19..

Fikk den 4 uker før. Og tok 5uker fra legen sendte henvisning til jeg fikk den.

Legen min hadde glemt å sende inn papirene til sykehuset, så jordmor ordnet det når jeg var hos henne!

Jordmor ordnet time når jeg var hos henne (uke 11) og fikk time til jeg er i uke 18 :)

Nå har jeg ringt.. Legen hadde glemt å sende inn papirene og er på ferie til mandag.. Så kjedelig! :eek:

Jeg fikk innkalling til oul samtidig som jeg var på tidlig UL i uke 9 :)

Back
Topp