hvor mange uker er permisjon med full lønn?

tripptrapp

Forelsket i forumet
I dag oppdaget jobben min at det er noe som ikke stemmer med beregninga og ba meg stikke innom. Så jeg spør dere jenter som har tatt permisjon med 100% lønn- hvor mange uker har den type permisjon? Står fast i huet her. . . klarer ikke å tenke. . . lite søvn. . . ammetåke. . . hmmmmmm. . . . .

46 uker. uff kjipt hvis det er feil beregning [&:]

Er det med eller uten de tre ukene før terminen? Ja det er veldig kjip hvis de har tatt feil [&:] Jeg får innstille med psykisk på å komme meg tilbake på jobb, fortere enn ventet. . .

46 er jo inkl de 10 som er forbeholdt pappa'n. Så 36 uker er mor sine, inkl de 3 før termin [:)]

ORIGINAL: Fabrina

46 er jo inkl de 10 som er forbeholdt pappa'n. Så 36 uker er mor sine, inkl de 3 før termin [:)]

Jepp, det stemmer! Så her er det pappaen som steller hjemme for tiden, eg har brukt opp 5 ukers ferie i tillegg til mine 36 uker! Kjipt men sånn er det... [8|]

36... stemmer nok det. Jeg fødte 10.november og permisjonen var over 28.juni.

Men har du ikke fått vedtaket fra nav, står jo der nå permisjonen din er ferdig [:)]

Hei. Snakka med lederen, de bomma kun med 1 uke [:D] Må innrømme at jeg fikk hetta da jeg fikk meldingen fra dem. .Phu!!!

Back
Topp