Hvor mange uker er dere?

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Ser mange allerede har fortalt den fine nyheten til de nærmeste. Hvor langt på vei er dere? Jeg er 7+1 og vi har vært på ul og sett ett bankende hjerte og jeg vil så gjerne fortelle mine nærmeste det men mannen vil ikke :-(

Jeg er 8 +1 i dag, kun sagt det til svigers å to venninner på jobb! Mannen vil også holde det hemmelig en stund til, og er igrunnen enig med han! Kommer til å si det til min familie rundt uke 11, da jeg skal hjem dit på ferie i den tiden. Ellers kommer jeg nok til å si det til flere rundt uke 12-13 ;-)

jeg er 8+4 og det er kun noen få i familien og ei venninne som vet det. Har planer om å si det til 3 venninner til uka, da alle har vært prøvere. Og 2 av de har fått det til :) Så nå er det bre sistemann igjen, hvis hun ikke har klart det nå da.

Resten får vente til etter uke 12 ihvartfall

Min nærmeste venninne vet det og min mamma men vil fortelle pappa og min søster om det også :-(

Her vet mamma/pappa/stemor/søster/svigermor/en svigerinne +noen nærme venninner om graviditeten :) Kommer til å trenge støtte dersom noe går galt, så jeg liker at de vet om det. resten får vente til uke 12 :)

Mamma fikk vite dagen jeg testet positivt samme med søsteren min. Svigerfamilien i Australia vet det og mine to beste venninner vet det. Resten får vite ved 12 uker :)

Er 10+5 og her vet nærmeste familie det, pluss bestevenninna mi. Helt ok følelse at de vet om graviditeten, uansett utfall :-)

6 uker.
Fortalte mamma forrige uke da hun ville selge sprinkelsenga... Hvis formen blir veldig dårlig om ei ukes tid må jeg fortelle... Gjør ikke noe om mamma, pappa og søstern vet tidlig synes jeg.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

9+0 i dag. Familiene våre vet det, og våre nærmeste venner. Fortalte det to av sjefene mine forrige uke, pga tilrettelegging :)

7+4 i dag og vi var på grilling med gode venner. Fikk flere blikk over at jeg ikke tok meg en øl.
Vi fikk spørsmålet om det var noe på gang siden jeg ikke drakk. Og da utvekselt vi et lurt blikk og sa ja det er det :) så da vet foreldre, søsken og noen gode venner det :)

9+6 i dag :) Sjefen min fikk vite det bare ett par dager etter positiv test, siden det hadde gått galt en gang tidligere og hun viste om det.. Så måtte jeg si ifra fort pga plassering av personalet til høsten :) Jeg ble enormt sliten og tappet for energi, brukte alt på jobb.. Og ettersom vi pusser opp huset og pappa var her hele tiden, så sa vi det til foreldre og søsken i uke 6 :) Ble lei av å finne på unnskyldninger for pappa, 'hvorfor ligger du i senga i dag også?'' :p hehe! Resten av personalet på jobb fikk vite det under en personaltur, da var jeg 8+4 på vei! :) Jeg som er glad i et glass vin i godt selskap ville plutselig ikke ha :p hehe! Samboern ville egentlig vente lengre, men skjønte at vi måtte si noe, så jeg fikk lettet skuldrene mine :p
Ellers vet noen venniner om det og besteforeldrene mine :) Resten får snart vite det ;)

Eg er 8+4 i dag. Her veit mine foreldre og søsken om det, svigers, hans bror og sambo og mine næraste venninder. Mest fordi at dei veit om den lange prøverørsprosessen me har vore gjennom og det har vore greit at dei næraste rundt oss har visst om dei fleste av forsøka. Godt med støtte når det ikkje har gått vei! Jobben prøver eg å venta med til eg nærmar meg veke 12 om det går greit.

Er 8+1 ca. i dag. Har fortalt til nærmeste familie og noen venner. Har sett hjertelyden, men venter noen uker med å fortelle resten av verden. Hehe. Skal på ny UL i uke 12. Så kanskje da.

10+2
Skal på UL på fredag, og skal fortelle familiene våre det, den helga. Da er jeg 11+ på vei :) Syns det er greit å være nærmest mulig de gylne 12 uker før vi sier det... OG at vi får sett at reka har det bra først. :)

*Bruker BV app'en*

Jeg er 9uker i dag og planlegger å fortelle det til mine foreldre i dag. Her har vi så langt ikke fortalt det til noen, utenom jm da.
Kjenner jeg er litt nervøs på å fortelle det til mine foreldre ettersom vi har veldig lyst å vente til uke 12 før vi forteller noe. Meeen det er jo godt at foreldrene mine vet det om det skulle skje noe uforutsett :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her vet de fleste det da jeg har skrevet om prøverørsforsøket på bloggen, fikk mange spørsmål så etter noen dager fortalte vi det. Klarte ikke si nei når folk spurte. Er 6+6

Svært få som vet det...

10 uker nå, ikke mange som vet, vi vil vente.

*Venter #2 i januar 2014*

Her vet kun ei venninne det. I morgen skal jeg på tidlig ul..så får se etter det. Vil egentlig vente til uke 12, men jeg begynner å få litt mage så vet ikke hvor lenge foreldrene mine fek.s ikke legger merke til det :)

Er 10 uker i morgen :)
måtte fortelle foreldre og svigerforeldre i uke 6/7 da jeg ble lagt inn på sykehus med det som viste seg å være blindtarmbetennelse... Var greit med støtte for både meg og mannen.
Ellers vet et par venninner om det, trengte å lufte litt bekymringer i starten! Resten skal få vite det rundt uke 12, gleder meg :)

Back
Topp