lykketanke
Flørter med forumet
har hørt forskjellig.. hva sier dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tjukkebollefeita
Blir så forvirret at det der mnd greiene jeg! Så jeg svarer bare i uker! Om noen ber meg om svar i mnd sier jeg at det får dem regne ut selv!
ORIGINAL: erdne
Denne oversikten fikk jeg.. *husker bare ikke helt hvor* Men tror jeg fant den her på BV
1-4 uker = 1 mnd5-9 uker = 2 mnd10-13 uker = 3 mnd14-18 uker = 4 mnd19-22 uker = 5 mnd23-27 uker = 6 mnd28-32 uker = 7 mnd33-36 uker = 8 mnd37-40 uker = 9 mnd
ORIGINAL: Xena87
det er forskjellige måter å rekne på. du kan rekne 1 måned som 4 uker (leger gjør ofte det) men da går ein gravid i 10 mnd som er 40 uker. de 2 første vekene så e jo ikke ungen unnfanga. men første uke starter første dag i siste menstruasjon. så viss folk spør kor lang ein e på vei og ein svare 7 måned trur de gjerna det e 2 mnd igjen men så er det egentlig tre. så det blir litt så forvirrande for andre at eg rekne kor mange måneder det er igjen til fødsel eg :p nå er det 4 måneder igjen så da sier eg 5 måneder på vei. men vet om mange som bruker den 4 ukers måten ;)