Hvor mange TUL har dere tatt og er de private?

Jeg er litt overrasket.

Var på privat tul nå.... 16 uker ca..

Første gyn sa var at hun aldri fortalte kjønn så tidlig. Jeg ble jo skuffa men tenkte at jaja så lenge alt er bra...

Så startet undersøkelsen.. første vi ser er at bebisen sitter med rompa rett mot apparatet og mellom beina ser hun noe og sier.. ja altså jeg sier vanligvis ikke noe om kjønn men det her må da være gutt. Det der er jo en tydelig penis. Blir overrasket om de sier noe annet på oul..

Jeg så jo dette her selv og ja det så virkelig ut som en penis. Fikk ikke bilde av det. Fikk kun dette bilde i 4d hvor bebisen ligger med hånda og armen opp mot øret.. ganske creepy bilde :woot:

Håper såååå det er en gutt for ungene ønsker seg så en lillebror :happy::happy: Lille var veldig aktiv og ble målt til 16+5 - 17+0. Er i følge menstermin 16+2 :happy::happy:
Åh så koselig :Heartred Til oss var d full fart, men sa bare etter en kort tid at hun allerede trodde hun viste hvilket kjønn, hun gjorde videre i undersøkelsen og sier « vil dere vite kjønnet?» jeg er såklart ivrig å sier ja:smiley-bounce022 - å da sier hun at dette er nok ei sprek lita ei :Heartred for hu romsterter godt æ! Jeg ble satt til da 14+2 - mens menstermin var da 13+4, er det vanlig å hvilken en skal man ta utgangpunkt i?:)
 
Åh så koselig :Heartred Til oss var d full fart, men sa bare etter en kort tid at hun allerede trodde hun viste hvilket kjønn, hun gjorde videre i undersøkelsen og sier « vil dere vite kjønnet?» jeg er såklart ivrig å sier ja:smiley-bounce022 - å da sier hun at dette er nok ei sprek lita ei :Heartred for hu romsterter godt æ! Jeg ble satt til da 14+2 - mens menstermin var da 13+4, er det vanlig å hvilken en skal man ta utgangpunkt i?:)
Jeg forholder meg til begge, foreløpig, og avventer til OUL :happy:
 
Med førstefødte var vi på 3 private TUL i uke 7, 9 og 12 pga tidligere MA. Nå har vi vært på en i uke 8 og en i uke 12 :happy:
Privat OUL i uke 19, pga der får jeg ha med samboeren min.
 
Med førstefødte var vi på 3 private TUL i uke 7, 9 og 12 pga tidligere MA. Nå har vi vært på en i uke 8 og en i uke 12 :happy:
Privat OUL i uke 19, pga der får jeg ha med samboeren min.
fikk ha med samboeren min på den jeg var på privat nå jeg også, for en fin opplevelse:) åså er det jo så godt til sjelen å se at mageboeren har det fint:)
 
Har vært på 6 tidlig ultralyder. Har hatt veldig tett oppfølging. Så nå er neste ultralyd oul om 3 uker. Har ikke tatt noe privat. :)
 
Back
Topp