Hvor mange TUL har dere hatt?

Desemberlykke19

Andre møte med forumet
Hvor mange TUL har dere hatt? Jeg hadde en 6+4 for å høre om hjertet banket, og skal sjekke at alt er ok 12+3. Det er privattime hos jordmor, da jeg egentlig ikke har noen grunn til det, men verdt pengene☺️ Har veldig lyst å snike meg til en TUL i mellomtiden også, er så lenge å vente☺️Er nå 8+1.

Last edited:
Jeg hadde en 6+4 å en 9+3. Skal tilbake når jeg er 12+6 for en ny ul. Også skal jeg ha en til før den ordinære, som jeg vet om til nå. Mn det er jo medisinsk, så blir godt oppfulgt :-)

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app

Hadde en 8+4, privat. Og skal ha en på sykehuset når jeg er rundt 12 uker. Hadde ikke tatt en da om jeg hadde betalt selv.

Med de to forrige hadde jeg kun 1 tul, som jeg betalte selv

Hatt en på sykehuset 8+6 pga bo for 6 mnd siden, også skal jeg ha en til 11+3 som jeg tar privat :)
Er 10+2 i dag [emoji1319]

2.. en pga blødning, og en fordi de ikke fant noe på den første.. men hun fant noe på den andre.. som jeg håper fremdeles er der :)

Det blir 3 på meg pga tidligere spontanaborter. 5+9(såg hjertebank), 8+0(for å se at utviklingen hadde gått normalt) også skal jeg ha 11+6. Vi får ultralydene dekket og jeg har de kun pga tidligere spontanaborter. Tror ikke at jeg hadde hatt tidlig UL hvis ikke, og jeg har flere venninner som kun har hatt ordinær UL[emoji6][emoji1303]

Hadde privat 9+2, og skal ha en til 13+0 :-) Mest sannsynlig siste barn så har slått litt på stortromma :p

Var ikke planlagt å ha så mange men.. pga bløding hadde jeg først en i uke 6+0, fant ikke hjertelyd så fikk komme tilbake en uke etter 7+0 (betalte derfor bare for 1) så fikk jeg og henvisning fra lege for å finne ut hvor langt jeg var kommet pga ustabil syklus, var da 8+0 (skulle bare ta den egentlig) også skal jeg ha en privat nå 12+3 før vi gjør det offentlig. Er 10+6 i dag!

Var på en 4+5 hvor vi ikke fant noe hjerteslag, ny 6+5 hvor jeg ble satt fram 2 dager, og skal ha neste på onsdag, da er jeg 8+2 [emoji4] får tett oppfølging pga jeg har mistet mange ganger, så får nok ul hver uke eller annenhver uke fram til hvertfall uke 12.

Jeg har vært på 2 til nå og planlagt en til i uke 12. Første pga liten blødning, andre for å se normalt utvikling. Blir også fulgt opp pga stor angst og traumatisk fødselsopplevelse.

Jeg tenker at det er helt unødvendig med så mange UL, så lenge det ikke er medisinsk årsak , bare fordi man er nysgjerrig. Snakker bare for meg selv. Hadde en hos legen 8+2, for å bekrefte liv. Hørt hjertelyd 10+2 og 10+4, så jeg bekymrer meg ikke. Skal ikke ha flere UL før OUL. Synes faktisk ikke det er verdt pengene heller. Har to normale svangerskap bak meg og to friske barn, så jeg føler meg ganske rolig [emoji6][emoji1374]

Hatt 2 på sykehuset fordi jeg har mistet så mange dette året, har neste om 2,5 uke for å sjekke at fosteret er friskt (denne er privat).

Jeg tenker at det er helt unødvendig med så mange UL, så lenge det ikke er medisinsk årsak , bare fordi man er nysgjerrig. Snakker bare for meg selv. Hadde en hos legen 8+2, for å bekrefte liv. Hørt hjertelyd 10+2 og 10+4, så jeg bekymrer meg ikke. Skal ikke ha flere UL før OUL. Synes faktisk ikke det er verdt pengene heller. Har to normale svangerskap bak meg og to friske barn, så jeg føler meg ganske rolig [emoji6][emoji1374]

jeg synes det var verdt hver krone å gå på TUL 6+4, for å høre ett bankende hjerte☺️ Men det er nok unødvendig å gå flere ganger, da det går noen dager før usikkerheten for om noe kan ha skjedd slår til igjen☺️ Så det er vell bare bite tenna sammen og vente☺️

Back
Topp