Hvor mange truser??

spindel

Glad i forumet
Åkei, kanskje er teit spørsmål.. Men tenkte at det etter fødsel er godt med noen store, gode "mamma"-truser, evt hipstere ;) jeg har nesten ingen sånne, så lurte på hvor mange man trenger egentlig?? 10?? Det blir jo fort en tusenlapp i bare truseutgifter!!

Forresten noen som vet om noen gode til en billig penge? Syns selv Pierre Robert sine sømløse er gode, andre tips?

Mammatruser på Lindex, 3pk for 199kr.

De skal jeg sjekke ut! forresten, er det sånne som går over magen? Jeg får helt fnatt av sånt, så må ha noen som er lave slik at de går under...:)

De skal jeg sjekke ut! forresten, er det sånne som går over magen? Jeg får helt fnatt av sånt, så må ha noen som er lave slik at de går under...:)
De går over magen de jeg har fra Lindex. Liker i utgangspunktet ikke sånt selv, men er helfrelst nå :) :)

Ja de går over magen. Men de er bare helt fantastiske :-)

Sånn som disse hotpantsene, hva er det som gjør at de er mamma-hotpants?? De ser jo helt vanlige ut...

Jeg har kjøpt mamma-truser på H&M, og har brukt de både under og etter graviditet. Det er helt vanlige truser, men med ekstra strikker/tøyelighet øverst, sånn at det ikke blir stramt. Trives veldig godt med disse; jeg liker heller ikke ting som går over magen nemlig :)

Synes å huske jeg fikk noen lekre nettingtruser(?) på sykehuset forrige gang. Med plass til svære bind. De var behagelige og praktiske og det eneste jeg brukte på flere uker. Fikk med en haug hjem. Tror det var til engangsbruk.
Selvfølgelig meget stygge. Men dét kunne ikke brydd meg mindre. Mulig jeg blødde unormalt mye og lenge, siden jeg hadde morkakerester lenge etterpå - men uansett blør man, og uansett vil man jo ha det mest mulig komfortabelt etter fødsel :)

Kjøpe nettopp 3pk med sloggi thaitruser til 99kr, de var sykt behagelige! Perfekt passform til bind også :p

Hm, må vel ta meg en runde på trusejakt da skjønner jeg:) tusen takk for tips og råd, blir en tur innom HM hvertfall:)

Synes å huske jeg fikk noen lekre nettingtruser(?) på sykehuset forrige gang. Med plass til svære bind. De var behagelige og praktiske og det eneste jeg brukte på flere uker. Fikk med en haug hjem. Tror det var til engangsbruk.
Selvfølgelig meget stygge. Men dét kunne ikke brydd meg mindre. Mulig jeg blødde unormalt mye og lenge, siden jeg hadde morkakerester lenge etterpå - men uansett blør man, og uansett vil man jo ha det mest mulig komfortabelt etter fødsel :)
Jeg har hørt at de ikke deler dem ut lenger, men at du må kjøpe selv og ha med! Men vet ikke sikkert, har bare hørt det via andre..

Jeg har hørt at de ikke deler dem ut lenger, men at du må kjøpe selv og ha med! Men vet ikke sikkert, har bare hørt det via andre..
Jeg fødte i februar, og fikk en hel haug den måneden jeg var der :-) Kanskje forskjellig fra sykehus til sykehus?

Back
Topp