Hvor mange trenger jeg..?

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Det er sikkert en smakssak... Men hvor mange vaskekluter trenger jeg egentlig...? :p
Skal handle inn siste rest av det lillemor trenger nå for en tilgodelapp som går ut.. Så slo det meg at jeg har ingen anelse hvor mange hun trenger..

Jeg har kjøpt ca 30. men kan jo hende jeg har overdrevet litt[:D]

Gutten min har ca 40 og tuppa mi fikk noe av det samme hun og.
Spørs på hvor mange ganger du kjører vaskemaskina.

De minste driter jo hele tiden så de går ganske fort :)

jeg har kjøpt 10, men har en del fra før. Så er sikkert oppe i 20-30. Har da kjøpt sånne småe fra princess. Og så har jeg de småe gulpeklutene som derfra som jeg også bruker som vaskeklut i ny og ne. Du vil jo ganske kjapt finne ut om det er nok eller ikke.

Ja, tenkte kanskje sånn rundt 30.
Det er jo en fin balanse mellom det å vaske seg ihjel, og ha et for stort lager. Hadde jeg hatt 100 hadde jeg jo sikkert brukt det og!

Har 5 til jento vår og har kjøpt 5 til gutten i magen.. Dette er kluter som bare er til "rompe" vask.. Så har eg vel i tillegg 15 vaskekluter som brukes til annet vask[;)]

Jeg har ca 30 vaskekluter [:)] Men jeg kommer også til å bruke slike tørre engangskluter når det er mye bæsj å tørke bort[8D] Veter de bare med vann. Tror man slipper mye unødvendig vask på den måten [:)] Kjøper de på apoteket, men husker ikke hva de heter for øyeblikket.

har klare 30 stk som bare er forbehold babyen[:)]

Tror jeg har kjøpt rundt 30 stk, husker ikke helt....
Disse har jo forskjellige farger, så kommer til å bruke en farge til rompe osv....
Har i tillegg kjøpt et par pakker med mesoft.... Det er sånne engangskluter som man får kjøpt på apoteket....

trur ikke jeg har mer enn 10 stk. hehe, d holdt så mange med snuppa sist, så trur ikke jeg blir å bruker så mye denne gangen..mn skal kjøper ny så kan hend d blir opp til 15-20 stk. da trur jeg skal hold[:)]

15 stk har jeg. Men utrolig nok så er butikkene åpne etter fødselen også! Noe så herlig da![8D]

jeg skal bruke mesoft engangspad fra apoteket..di er kjempe myke og våter di bare i vann[:D]koster ikke mye og er mange i pakken.koster like mye å vaske hele tiden..her i områder bruker alle dette nå visst..helt gått bort fra vaskekluter...

ORIGINAL: siven79

Har vel rundt 30-40 ja.
Elsker de av frotte på princess...3 for 19,-[:D]

disse har jeg kjøpt [:D] har vel ca 25 stk eller noe. trenger jeg flere, så kjøper jeg flere [:D]

Selvfølgelig er de åpne. Men greit å bruke opp et gavekort som går ut før den tid..

ORIGINAL: Tingeling~

15 stk har jeg. Men utrolig nok så er butikkene åpne etter fødselen også! Noe så herlig da![8D]

ORIGINAL: lisaca

Ja, tenkte kanskje sånn rundt 30.
Det er jo en fin balanse mellom det å vaske seg ihjel, og ha et for stort lager. Hadde jeg hatt 100 hadde jeg jo sikkert brukt det og!

Godt sagt, man bruker det man har og jeg har heller litt for mange enn for få. har iallefall 40 stk, og bruker de til alt- gulp, vask, bleieskift osv. Ikke noe stor fan av våtservietter, så de er bannlyst i heimen (brukes noen ganger på tur men bruker mest tørre engangskluter i stedet) så dermed går det en del kluter.
Har kjøpt noen av 3pk på prinsess (venter til de har 40% på alt barnestæsj som de tidvis har)- og liker den størrelsen på klutene. Kjekt at de ikke tar allverdens plass i vaskemaskinen heller..

Har vell mellom 15 - 30 kluter kanskjer, men vi bruker våtservietter vi når vi skal vaskerompa. Våtservietter som jeg først vasker i vann akkurat som mesoft prinsippet. Funker supert, men blir endel søppel.

Å herregud..[:-] Fint jeg så innom denne tråden da... *løpe å kjøpe 20 vaskekluter* [:D]

jeg har kjøpt 10 stk nå så har jeg vell 15-20 fra før så da er vi oppe i 25-30 vaskekluter. noen ganger merker jeg at det kan være for lite når vi har glemt å vaske kluter på en stund.

ORIGINAL: Pidamor

Hmm...det gikk opp for meg nå at jeg har en drøss med kluter, men at stelleplassen er på barnerommet. Kan jo ikke løpe til og fra vasken med babyen på stellebordet.

hihi.. godt å få oppklart slike ting nå ja og ikke midt i ammetåka[8D]
Mange løser det jo med å ta med vann i balje eller lignende til stellerommet. I Usa og england har de noe så fantastisk som klutoppvarmer som holder kluter varme og fuktige til bruk.. hehe..syns det var litt artig konsept[:)]
Vi har derimot stelleplass i nærheten av vask rett og slett fordi alt annet hadde gjort meg småsprø[;)]

Back
Topp