Hvor mange timer?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Bruker du daglig på babyverden? Avhengig? 

Jeg bruker alt for mange timer :p 

to kanskje... er ikke avhengig... jeg er avhengig av spill på FB, går på BV når jeg ikke har flere liv igjen, hahaha :)

to kanskje... er ikke avhengig... jeg er avhengig av spill på FB, går på BV når jeg ikke har flere liv igjen, hahaha :)

Sikkert max en time viss jeg får tid,med 100% jobb,4 barn,mann,stort hus og 2 hunder er det vel ikke så rart at jeg har andre prioriteringer enn bv:-)

besnik skrev:
Sikkert max en time viss jeg får tid,med 100% jobb,4 barn,mann,stort hus og 2 hunder er det vel ikke så rart at jeg har andre prioriteringer enn bv:-)

Hehe, den ser jeg! Brukte ikke så mye tid her jeg heller, før jeg ble sykemeldt!

besnik skrev:

Hehe skulle trodd at det samme gjaldt meg også, men har den smartphonen vet du, og den har også babyverden, så da er det fort gjort at jeg tar en kjapp titt innom :P 

Nica_ skrev:

besnik skrev:

Hehe, den ser jeg! Brukte ikke så mye tid her jeg heller, før jeg ble sykemeldt!

Blir nok mer når jeg begynner på permisjonen min:-)

Lykkeliten_84 skrev:

besnik skrev:

Hehe skulle trodd at det samme gjaldt meg også, men har den smartphonen vet du, og den har også babyverden, så da er det fort gjort at jeg tar en kjapp titt innom :P 

Det har jeg og,men har ikke mulighet å stikke innom når jeg er på jobb,altfor mye annet å gjøre:-) Og hjemme bruker jeg tiden på familien og hus og dyr og bare telefonen til å ringe/svare med:-) Sitter aldri på taben/pcen viss barna vil ha min oppmerksomhet eller det er noe som må gjøres i huset:-)

besnik skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

besnik skrev:

Det har jeg og,men har ikke mulighet å stikke innom når jeg er på jobb,altfor mye annet å gjøre:-) Og hjemme bruker jeg tiden på familien og hus og dyr og bare telefonen til å ringe/svare med:-) Sitter aldri på taben/pcen viss barna vil ha min oppmerksomhet eller det er noe som må gjøres i huset:-)

Det må jeg også bli MYE flinkere til..uff :/

Jeg er der selvfølgelig hvis ungene krever oppmerksomhet fra meg, eller hvis det er noe annet som må bli gjort :) Men nå er heldigvis ungene svært flinke til å leke med hverandre :) I tillegg så er jeg jo sykemeldt, og da har jeg jo litt ekstra tid til sånne sysler :P

Hakke blitt avhening enda.. men det er nok fordi jeg har vært så redd det skulle gått galt og aldri vist om ting var greit i magen el ei. Men nå når de magiske 12 uker er rett rundt hjørent kan det nok hende den kommer mere ;)

Back
Topp