Hvor mange timer...

Gunni

Forumet er livet
...sover bebisen din fra siste stell til den våkner?

ORIGINAL: Tusull

Jeg er bortskjemt jeg da.. For Sebastian sover mellom 7 å 9 timer før han våkner og vil ha litt mat.. Og sovner like fort igjen.. DEILIG!!! [:D][:D][:D]

Like snill som Mia han da... Hun legger seg rundt kl 22.30 og sover til 5.30. Spiser da mat og sover til 9.30.

ORIGINAL: Gunni

Jeg er bortskjemt jeg da.. For Sebastian sover mellom 7 å 9 timer før han våkner og vil ha litt mat.. Og sovner like fort igjen.. DEILIG!!! [:D][:D][:D]

Like snill som Mia han da... Hun legger seg rundt kl 22.30 og sover til 5.30. Spiser da mat og sover til 9.30.

Sebastian legger seg 20.00-20.30 å våkner igjen i ca 3-4tia, spiser, sovner, å våkner igjen i 7-8 tia, sovner igjen og er våken igjen i 9.30-10.00 tia..
Syns det er deilig å legge han relativt tidlig om kvelden. Får litt mere voksentid + tid til lesing på senga for de andre to.. [:D]

Det er sant. Vi er i en prøveperiode ennå vi. For å finne ut hva som er best. Er ikke alltid så enkelt å finne ut når det passer. Mia vil ikke sove etter stellet på morgenen...

hu får mat kl 9 på kvelden sover da til alt mellom kl 01.00. og 03.30. får mat og sover igjen til kl 9

ORIGINAL: Gunni

...sover bebisen din fra siste stell til den våkner?

1 til 2 timer hvis jeg er heldig. Ellers ingenting!

Den siste uka har Filip sovet 5-7 timer i ett, før jeg må gi han mat igjen.

Nå har prinsessa mi vært oppi 9 timer sammenhengende søvn... det må jeg si er bra...

legger snuppa halv ni og da sover ho til 6

Isabell sover 8 timer [:D]

Malin legger seg mellom 22.00-23.30 og da kan hun sove til 06.00 Noen ganger vil hun ha mat i 03.00- 04.00 Hun er veldig snill om natten og skriker aldri!! [:D][8D]

I natt sov snuppa i 10,5 timer!! Skjønner ingenting jeg. [:)] Hun sover i 7-8 timer til vanlig. 

ORIGINAL: Eden

I natt sov snuppa i 10,5 timer!! Skjønner ingenting jeg. [:)] Hun sover i 7-8 timer til vanlig. 
wow det var lenge [;)]

Back
Topp