Hvor mange timer uten liv?

Samme her [emoji173]️ vi får håpe hun bare ikke har hatt anledning til å kikke innom..

Mini-me har ikke festet seg eller noe, men turner rundt og jeg kjenner henne annenhver dag, har vært sånn hele tiden, så jeg stresser ikke med det. Men om du merker veldig forandring, så ta noe å drikke, ligg rolig en time og kjenn etter. De har jo et sove mønster og kan være noen luringer etter hvor de snur seg også. uansett, skal du heller ringe en gang for mye enn for lite.

Håper alt er bra med deg! Blir bekymret av å ikke høre noe ja!

Håper alt var bra!?:nailbiting:

Ring hvis dere er usikre! Ikke la det gå timesvis uten livstegn, da er det bedre å sjekke:)

Kom over denne tråden og lurer veldig på hvordan det gikk med deg trådstarter? Har tenkt masse på dere siden jeg leste tråden første gang igår. Hvis du orker å dele må du gjerne fortelle hvordan det gikk [emoji173]️

Hei folkens! Beklager at jeg ikke har oppdatert før nå. Har vært syk, og sovet mye.
Jeg ringte føden, og ble med en gang tatt inn til en sparketest. Den var helt fin, og babyen sparket mye.
De sa det var bedre å komme innom en gang for mye enn en gang for lite :)
Tusen takk for at dere bryr dere :Heartbigred

Hei folkens! Beklager at jeg ikke har oppdatert før nå. Har vært syk, og sovet mye.
Jeg ringte føden, og ble med en gang tatt inn til en sparketest. Den var helt fin, og babyen sparket mye.
De sa det var bedre å komme innom en gang for mye enn en gang for lite :)
Tusen takk for at dere bryr dere [emoji813]bigred

Å herregud, nå griner jeg seriøst! [emoji23] Har vært så redd for deg! Så godt å høre at alt var bra! [emoji173]

Man kan jo få hjerteinfarkt av mindre! Så godt alt var bra med lille :-)

Har tenkt mye på deg, så nå ble jeg veldig glad når jeg så hadde du hadde svart og at alt er fint med deg og lille!! :happy093

Alltid lurt med en tur for å sjekke når man bekymrer seg, heldigvis er stort sett alt bra :Heartpink

Så utrolig godt å lese at alt var bra!! [emoji173][emoji173][emoji173]
Tror jeg har vært innom forumet ca dobbelt så mange ganger hver dag for å se etter oppdatering [emoji56]
Håper søvn har gjort sitt og at du er i bedre form nå [emoji5]

Ååååå så godt å høre! [emoji173]️ masse god bedring, håper du føler seg bedre nå og får en fin tid frem mot fødsel [emoji173]️

Har prøvd det. Spiste smågodt og drakk et glass med cola. La meg deretter på venstre siden, og ventet.. Men ingenting.. Har prøvd å dytte litt i magen og, men ingen respons..
Ring føden! Bedre å komme inn en gang for mye enn en gang for lite;)
Så er det jo fint å få bekreftet at alt er som det skal om det registreres mye fra babyen når du kommer inn, samt en roligere mor

Back
Topp