Hvor mange timer tok din første fødsel?

Vannet gikk kl 19.
Riene startet med et smell kl 23, regelmessig med 3 min imellom og varighet på 1 min.

Var på sykehuset 03:30 med 3 cm åpning. Tok et par timer til 4 cm, bestilte epidural og idet anestesilegen skulle til å sette den begynte jeg å presse. Jordmor trodde ikke sine egne øyne da jeg bare for 20 min siden kun var 4 cm.

Presset i en time og 6 minutter, så kom lille stjernekikker'n til verden 07:21 :)

Aktiv fødsel på 2,5 time.
 
Med første 5t fra første rie. 3,5 selve fødsel og med nr 2 3t fra første rie og 1t selve fødselen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
21 timer fra første rie, 6 timer fra aktiv fødsel :)
 
18 timer fra første følelse med første, 7 timer fra 3-4 cm. 9 timer fra første rie med andre, 7 timer fra 3-4 cm. Spent på nr. 3!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Begynte å få vondt i ryggen kl 2130 og han var ute 0322.. så det gikk fort.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Gikk i overkant av 4 timer fra jeg skjønte at dette var noe mer enn bare kynnere og maserier til ungen var ute...
 
6 timer aktiv fødsel:)
 
10 timer fra vannet gikk, 3 t i fra 3,5 cm:) og 15 min pressing:)) perfekt. Er spent på neste:))
 
3 dager med rier som varte i 1 minutt hvert 10ende minutt. Endte med haste ks
 
Regelmessige kynnere med 15 min mellomrom fredag kveld, men ga seg.
Lørdag merket jeg ingenting før vannet plutselig gikk kl 13. Og lillemann var ute 21.34 :) fra 3 cm til 8 cm gikk det en time og fra 8 cm til 10 cm gikk det 20 min, ca 3 timer med pressrier var lillemann ute :) :)
 
Tok 6 timer fra første rie. men kun 3.5 time fra 4 cm åpning..:) Gikk litt for kjapt, men veldig greit.:)
 
Dro inn på sykehuset på sjekk fordi jeg syns masriene føltes regelmessige, tenkte likevel ikke at jeg kom til å få en positiv nyhet etter flere ganger inn for sjekk dagene før, med beskjed om null modning. Men når vi dro inn fikk jeg beskjed om at det var 3 cm åpning og at vi var kommet for å bli til gutten kom. Seks timer senere var han ute :) Den aktive delen (fra 4cm) tok tre timer :)
 
Back
Topp