Hvor mange timer tok din første fødsel?

4,5 timer fra jeg begynte å merke noe til hun var ute.
 
Akkurat 12 timer fra første rie til han var ute. Vannet gikk en halvtime før han kom.

Med nr 2 gikk vannet om morgenen, ca i sjutida. Riene begynte rundt halv åtte, og mini var kommet ti over to på dagen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde vannavgang. Kl. 1 om natten...dro på sykehuset morgenen. 3 dager senere med 3 modningstabletter ble det bare såvidt 4 cm. Åpning :( fikk dryp og epidural, lillemor kom til verden med tang og vakum.
tok hele 25 timer for oss. Ganske tøff fødsel. Fint at alt gikk bra til slut og vi hadde det bra begge. :)
 
Hadde rier i 2,5døgn. Fra vannet ble tatt på sykehuset etter disse 2,5døgnene, så tok det 4-6timer før pressriene kom. Pressriene varte i 45min.
Så totalt sett syns jeg det var en lang fødsel!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Første rie startet en torsdag kveld kl.18.35 og 23.37 samme kveld var hun ute. Syntes det var en fin fødsel til førstegangsfødene å være :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fra første rie til hsn var ute tok det ca 20 timer;)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
11 tima fra vannet gikk, 20 tima fra start av igangsetting


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fra første rie kom til hun var ute tok det 8 timer. Fra første pressrie og til hun var ute tok det 18 minutter ;-)
 
Hmm skal jeg si da?? 90 timer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm skal jeg si da?? 90 timer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Bare ser andre svarer fra første vondt og innleggelse :p derfor 90 timer på sykehus med vondt til han tilslutt kom med ks :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
26 timer med første, 7 timer neste som var hjemmefødsel, og lurer veldig på hvordan kommende 3. blir :)
 
Riene startet lørdag kveld(rundt 23 jeg begynte å bli sikker på at det var rier, men hadde hatt noen iløpet av dagen uten å vite det). Holdt på jevnlig utover natta og kom inn på morran og hadde 4 cm(var i aktiv fødsel) 08:30. Fra da tok det 11 timer så var han ute:)
 
16 timer fra første rie... Ti timer +\- fra 4 cm...

Skal man regne med første rie så er det vel en 10 timer med andremann.. Men fra fem/seks cm tok det omtrent to timer tror jeg :)

Håper sistemann kommer like "fort" som nummer to.. Det var helt perfekt :)
 
Fra første rie tok det 6 timer. To timer fra 2 cm til full åpning, 50 min pressing. Gikk altfor fort i svingen for min del.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vannet gikk kl 08, åpningsrier fra 09, ute kl 13. Altså 4 timer, førstegangsfødende, normal fødsel uten bedøvelse :)
 
Min førstefødsel tok akkurat 12 timer. Riene starta halv seks om morgenen, og mini kom halv seks om ettermiddagen. Vannet gjekk ein halvtime før han kom.
 
Begynte med at jeg våknet fire på morgenen og trodde jeg hadde tissa i senga. Riktig så nedverdigende å miste så kontroll på blæra, tenkte jeg. Men det fortsatte bare å renne og da skjønte jeg at vannet hadde gått. Så begynte jeg å blø mens jeg stod i dusjen etter å ha skiftet minst tre søkkvåte truser. Kom på sykehuset kl.6 og hadde ikke full åpning før rundt klokka 12. Presset og presset i en time uten at babyen kom ut. Overlege blåse tilkalt og de fant ut at det var en stjernetitter på gang. Ble først forsøkt med tang, men det passet ikke barnets hodefasong eller hva som ble sagt... Så det ble vakuum i stedet og da kom pjokken endelig ut. . I 13-tida.
 
Riene startet i 21 tiden. Var på sykehuset kl. 12 dagen etter med 2 cm. Ble lagt inn på fødestuen med 3 cm. Kl. 19 og ut kom gutten 23.06. Modningsfasen gikk altså som normalt, men åpningsfasen ganske raskt til å være en første fødsel.

Frem til 3 cm. Var det bare fryd og gammen, alt etter det var alt annet enn fryd og gammen... :p valgte fødsel uten smertelindring da, så var jo delvis "min feil" :)
 
Fra vannet gikk 4 t, 3 t med rier nr 1

2 t med nr to fra vannet gikk til hun var ute :)

To raske fødsler ute noe smertelindering ;)
 
Back
Topp