Hvor mange timer soves om NATTA???

Elsure

Glad i forumet
Ja det lurer jeg på.

(Synes det er litt vanskelig med legging og våkning. Når hun legger seg til vanlig tid har vi grytidlige morgener, mens når hun var litt senere i seng igår, sov hun faktisk litt lenger. Det har liksom ikke skjedd før at det har hatt den virkningen.)

ORIGINAL: *Fru H*

mellom 10 og 11 timer ca.
Varierer litt, nå har han våknet kjempetidlig!
Men han sover for mye på dagtid tror jeg..

Det er nettopp det Linnea har vært i det siste å. Å jeg synes ikke det er morgen når kl er 5 asså.

Hun legger seg vanligvis kl 7, men igår så var vi borte på besøk, å det ble ikke natta før kl 8, å da sov hun hele natta uten no tull til 06.40, det var sååå deilig.

her hjelper det ikke å legge sebbe sent for at han skal sove lenger på morgenen.
så her virker det motsatt.
når sebbe legges halv 7 7 sover han best.
de gangene det har blitt kvelden 20 2030, er det opp tidlig.

sebbe sover ca 11-12 timer pr natt.

Sover stort sett rundt 12 timer. Hender det sklir ut litt i helgene, og hun legger seg senere enn 19, og da våkner hun mellom halv 8 og 8 fordet.

Sover vanligvis 1-1,5 timer i barnehagen! [:)]

stort sett 12 timer her og...

Legger ham kl halv 7/ 7 og han våkner som regel rundt kl 6 / 7...kl 6 når han skai i barnehage, og litt senere i helgene [:)]

Stortsett 12 timer [:)] det trenger hun. Hun kan sove opptil 14 også, men ser hun havner mest på 12....

Tjaa.. Vi legger henne som regel kl 19. Og da sover hun til 9ish. Om vi har hatt en masete dag med masse aktiviteter dagen før sover hun gjerne til 11 dagen etter. En gang la vi henne halv 9- 9 og da sov hun/vi til halv 1 dagen etter[:-]
Barnehagedager sover hun fra 18/19- 7.

Så i helgene sover hun stort sett i 14-15 timer. Ikke akkurat noe a-menneske vi har fått[&:].

10-11 timer, stort sett nærmere 11. 

Er heldig om han sover 9timer. Han er kjempeflink å legge seg, legger seg fint ned og prater med bamse til han sovner, aldri hatt problem med legging (bank i borde), men virker som han ikke trenger så mye søvn, våkner veldig tidlig og er ikke trett.

ca 13 timer på ukedagene og rundt 14-15 som regel i helgene. Jeg satte 13 timer :)

ORIGINAL: *Carine*

stort sett 12 timer her og...

legger seg ca klokka 19 hver dag og våkner en gang mellom 7 og halv 8..

legger hun seg senere enn 19 så våkner hun til samme tid alikevell[8D]

legges stort sett/sovner rundt 19.30-20.00 og blir vekka 07.15 eller 08.15
noen ganger blir klokka 20.30 også før hun sover (les sover[:)])
stort sett blir det mellom 11-12 timer, stemte 11.
sover 1 1/2 time på dagen.
i helgene sover vi til ca 09.00, legges også rundt 20.00 da[:)]

Oscar legger seg 19.30, og våkner i 6-tida... Han kan ligge og prate i senga si lenge etter at han er våken, men vi hører han jo og synes vel kanskje det er LITT tidlig å starte dagen (iallefall i helgene) [:D] Han sover ca. 1,5 time i barnehagen, og det tror jeg han trenger. Han er en veldig aktiv liten gutt, og er god og trøtt til leggetid.

Back
Topp