Hvor mange timer sover du

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
per natt?
Sover du noe på dagtid?

Hhemmm... [emoji85]

Blir vel ikke mye nok... Sånn mellom 3 og 5 tenker jeg [emoji85]

Sover ikke på dagtid,da er jeg på jobb.

Men kan godt ta en dupp mens ungene ser barnetv..

Alt fra 2 timer til 8 timer. Hender jeg sovner på sofa når jeg ikke får sove om nettene ja

Stort sett 8 t. Og er jeg hjemme på dagtid, kan jeg godt ta en dupp da også. Men har mye søvnbehov, av ulike grunner.

Ca 6 timer nå, og det er med minst en amming i søvne. Sluttet å sove på dagen:p men klarer å sovne når jeg får anledning.

2-10, veldig varierende. Sover på dagtid om jeg er syk (kronisk) eller sovet lite på natta. Men har ingen problemer med å sovne, våkner bare av meg selv.

Som regel 4-6 timer, men sjelden uten å våkne flere ganger. Nå som jeg er gravid blir det ofte en dupp på sofaen ja. Ellers aldri.

Ligger i sengen i ca 8 timer, men våkner hele tiden pga gravid [emoji12]
Sover ofte litt på dagtid nå for tiden ja

I natt ble det 6 timer, ca. Men det er jo kun min egen feil som ikke legger meg tidligere. Normalt sover jeg 7-9 timer.

Ca 7 timer[emoji4]

5-8 timer, alt etter hvor tidlig jeg gidder å.legge meg. Men tar gjerne en powernap på dagtid:-)

6-8 ca. Sover ikke på dagtid men er jeg veldig trøtt kan jeg sovne pp sofaen om kvelden [emoji85]

6-10 timer.
Fungerer best på 8-10.

Sover sjeldent på dagtid, da måtte jeg ha hatt en VELDIG dårlig natt. Blir nok unntakstilstander når lille kommer.

Back
Topp