Hvor mange timer sover dere?

EndeligTrebarnsmamma

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Jeg lurer på hvor mange timer, eller hvor mye mer sover dere nå sammenlignet med før graviditeten? :)

Jeg pleier å sove 7,5 - 8 t. Den siste uken har jeg sovet ca 9 timer hver dag, og i dag er jeg allerede i sengen (det blir 10 timer). Er heeelt utslitt på kvelden!

Sover lite og har gjort der de siste 9mnd, haha. Er heldig om eg får 2-3t sammenhengende. Har en liten en som våkner, ammes, etc. Kjenner søvnbehovet er STORT

Også helt utslitt på ettermiddag/kveld :dead:Kvikner litt til etter middag men så rundt kl. 20 har jeg ingenting mer å gi. Sover rundt 9 timer gjennomsnittlig tror jeg.

Sover i 8-9 timer om jeg skal opp tidlig på jobb, men sover lenger om jeg har fri. Er super trøtt og går å gjesper hele dagen. At folk som ikke vet noe enda ikke begynner å fatte mistanke pga det skjønner jeg ikke

Sykt trøtt! Tenker på dagtid at i kveld skal jeg trene litt, eller andre ting; også går lufta helt ut. I går sovna jeg med minsten kl 20, våkna 22, sovna 23 og våkna av at jeg måtte på do 05:15. og mere kvalm nå enn tidligere. 9+1 i dag:)

Må legger meg mellom 20-21 på kvelden å sover til 05 for å komme meg opp på jobb. Kjipt å legge seg så tidlig men står jo også opp veldig tidlig så må det for å få sovet, har også dupp på ettermiddagen ofte.

Legger meg tidligere enn vanlig, og legger opp til 8-9 timer søvn. Men hjelper lite når jeg våkner flere ganger hver natt.
Jeg som aldri har pleid å våkne om natten :arghh:
Trøtt når jeg står opp, trøtt på dagen, trøtt når jeg legger meg.

Sovner mellom 21 og 23 engang, og har en 3 åring som står opp 05.30, men er ikke i jobb så får sovet på formiddagen hvis jeg har behov for det :angelic:

Sover stort sett 7-8 timer hver natt, men tar en blund på 30min-1time på sofaen etter middag hver dag også og har gjort det i noen uker nå, da holder jeg ut hele dagen:)

Jeg har vært veldig trøtt denne uken, har hvilt hver dag etter jobb. Sover ikke mer på natt enn før, og våkner 1-2 ganger om natten pga. at jeg må tisse

Jeg trenger minimum en time lengre enn normalt, helst to :sleep011 Den siste uken har jeg hatt hjemmekontor hver dag fordi jeg ikke har orket å stå opp:smiley-ashamed005 Behagelig å enkelt kunne tilpasse arbeidsdagen etter behov, men begynner jo å bli litt ensomt å bare sitte hjemme også. Satser på litt mer kontor neste uke!

Sover som normalt. Legger meg 23 - 23:30 og oppe 06:30. Men må ha meg en powenap etter middag, for da er jeg dausliten..

Legger meg mye tidligere enn normalt, og har gjerne en liten cowboystrekk på ettermiddagen hvis det er tid til det. Ikke alltid så lett med en 1,5-åring i hus, så det blir typ 10 minutter før jeg får en ball, bamse eller gryte i trynet :hilarious::dead:

Jeg lurer på hvor mange timer, eller hvor mye mer sover dere nå sammenlignet med før graviditeten? :)

Jeg pleier å sove 7,5 - 8 t. Den siste uken har jeg sovet ca 9 timer hver dag, og i dag er jeg allerede i sengen (det blir 10 timer). Er heeelt utslitt på kvelden!
Samme som deg. Etter jobb gjør jeg alt for å holde meg våken til 09, og sover til vekkerklokken ringer 06.45! Helt utslitt haha

Back
Topp