Hvor mange timer søvn fikk du i går natt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Sover barna godt om natten nå eller jenter?
Hvor mange timer søvn fikk du i går natt egentlig?
:angel1

Tja... Hun har vært syk og får tenner, så nettene har vært litt vanskelig. Men det begynner å bli bedre. Siste 2 netter har hun kun våknet 1 gang men sovner strax etter litt kos. Hun får ikke flaske på natta lenger.

Så ja, jeg får bra nattesøvn :)

I natt har hun faktisk sovet godt. Bare vært innom henne 1 gang. (normalt 1-7 ganger) Hun sovner igjen med en gang. Våknet 5.30. Så ca 6,5 t søvn er litt lite, men min egen feil.

Sover barna godt om natten nå eller jenter?
Hvor mange timer søvn fikk du i går natt egentlig?
:angel1
Ho søv stort sett 12-14 timer per natt. Sjelden at ho våkner etter sutten.

En ting er sikkert og har vært fra dag 1 - gullet er ikke veldig glad i å sove... Flaks for han at han er sabla søt :P

Men personlig så har jeg ikke sovet mer enn max 3-4 timer sammenhengende av gangen i snart 2 år...det begynte med en hyperaktiv blære som gravid... Hvis gullet først sover så våkner jo jeg allikevel og lurer på om han skal våkne snart o_O

Her har det begynt å gå seg til. De fleste nettene sover lillemor fra sju om kvelden til seks om morgenen. Men hvis hun våkner veldig tidlig, koser vi oss i sengen som er på barnerommet, med en bok eller noe annet før vi står opp. Men her om kvelden var det skriking fra sju til halv tolv om kvelden. Men da var det nok tenner på gang. Det som er problemet nå, er at jeg ikke klarer å komme meg i seng selv!

I natt har jeg sovet hele natten :) snuppa har sovet fra ca 19-07 hver dag i 3 uker nå. Har hatt en tøff helg med tannfrembrudd men ser ut som om hun sover bedre igjen nå!

Back
Topp