Hvor mange timer i døgnet sover babyen din?

14-16 timer ca....

15-16 timer, med litt variasjon.

Stortsett mellom 13-14. Noen sjeldne ganger lengre

Som regel sover hun bare 3-4 små 20-30 min lurer på dagen. En sjelden gang får vi en 2-3 timers lur! Hun sover lengre om natten heldigvis, våkner to-tre ganger og bruker litt tid på legging. Allikevel blir det nok fort 10-12 timer på natta :) Så rundt 13-15 timer i døgnet tipper jeg. Hadde vært deilig om hun hadde sovet litt mer på dagen.

Ca. 12 timer søvn. Vil si 10-14 timer. :)

Så greit å høre at det er i samme område andres babyer sover også. Jeg leste jo at nyfødte sover 16-20 timer og det var først 6+mnd de begyte å redusere til 14-15timer, så lurte på om hun sov for lite til tider. Hun har sjeldent vært over 16 timer og hadde en periode hvor hun sov 13-14t Vanligvis er det rundt 15. hun virker opplagt når hun rr våken så jeg bekymret meg ikke men fint å høre det ikke bare er min som sover mindre enn 16! (Kanskje det tas opp i podcasten, har ikke rukket å høre den enda )

Mellom 13-15 timer ca :)

Tror ofte det blir opp mot 18 timer i døgnet. Når han er våken er han stort sett veldig klar for å sove etter en time, er han våken noe særlig lenger blir han fort overtrøtt. Totalt motsatt av storesøster, som kun hadde et par halvtimes dupper i løpet av dagen (og relativt lite på natta også).

Lillegutt er 3 mnd og sover ca 10 timer på natten, ellers gjennom dagen sover han ganske bra. Er våken ca 2timer mellom hver dupp,og sover da alt mellom 1-3 timer om gangen

Back
Topp