Hvor mange timer aktiv blødning

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Er innafor..? Dvs fylle bindet - gå på toalettet å tømme seg for koagler., og gjenta

er det noen faresignaler jeg burde være obs på mht blodtap?
 
Er innafor..? Dvs fylle bindet - gå på toalettet å tømme seg for koagler., og gjenta

er det noen faresignaler jeg burde være obs på mht blodtap?

Hadde en 3-4 timer med mye styrtblødninger, brukte over en pakke nattbind på veldig kort tid i tillegg til mye blod og koagler i toalettet.
Dersom du blir bekymret ringer du inne til gyn for å høre hva de tenker om mengden, men det er vanlig å blø ganske mye når kroppen holder på å støte ut spiren. Det roet seg veldig raskt etter fosteret kom ut for min del.
Klem til deg ❤️
 
Burde sikkert ha det friskt i minne siden det bare er 5 mnd siden sist jeg gjennomgikk dette, men mener å huske at jeg blødde relativt mye i et par dager sist. Stod på blodfortynnende da, så kan hende det var med å øke mengden også. Hvis du blør store mengder i morgen er det sikkert lurt med en telefon til sykehuset for sikkerhetsskyld eller hvis du begynner å føle deg dårlig/feber el.l ❤️ Tenker på deg ❤️
 
Anbefaler deg å ta kontakt med legen for å sjekke blodprøver etterhvert også. Jeg tok blodprøver nå ifbm svangerskapet, og oppdaget at jeg hadde veldig lavt jernlager. Hadde langvarige og kraftige menstruasjoner etter MA'en, og har tydeligvis slitt litt med å komme opp på et brukbart nivå etterpå. Greit å starte prøving med best mulige verdier ❤️
 
I skrivet jeg fikk med meg fra sykehuset står det "du må kontakte oss dersom du blør mer enn 6 nattbind på 2 timer". Det står også "du bør kontakte oss dersom du har kraftig blødning med klumper i mer enn 14 dager". Det skader uansett ikke å ta en tlf om du er usikker ❤ Sender deg en god styrkeklem ❤ Trist å lese at du mistet spiren din.
 
Det er vel noe med tid på å ble gjennom et nattbind som er grense for å kontakte sykehuset. Og hvis man får andre symptomer som kan tyde på en for stor blødning.

Jeg var på sykehuset en tur under siste SA fordi jeg blødde ut et nattbind på sekunder, så fortsatte det i samme mengde i over en halvtime og da ble jeg rett og slett så redd at jeg ville inn for en sjekk.
Alt var greit så man kan åpenbart blø urovekkende mye uten å ta skade. Finne fortsatt blodsprut rundt i huset jeg ikke har fått vasket vekk...

Ville ringt får rådgivning om jeg ble urolig av mengden jeg.

:Heartred
 
Back
Topp