Hvor mange tester?

Jeg tok første en digital som viste 1-2 for en uke siden, så klarte jeg ikke å la være å prøve en gang til! :hilarious:
Så jeg fikk 3+ i helgen :Heartred Det blir vel den siste testenlaughing6

Sniker fra mai.
Jeg har kun tatt én test i begge mine svangerskap :rolleyes: Aldri tatt digital som jeg skjønner er populært. Denne gangen tok jeg en test fra dagligvarebutikk (RFSU?) som ble svakt positiv, men følte det holdt i massevis for meg :smiley-ashamed005

Jeg har vel 22 tester liggende på badet nå (ca halvparten er LHtester da). Og siden den siste er svakere enn nestsiste så er jeg ikke sikker på at dette går veien. Derfor jeg ikke har meldt meg inn her med termindato enda. Uff, bare stress med så mange tester merker jeg :(

Jeg vil hvertfall se at den øker fra 1-2 til 2-3 så jeg tar en til i mrg eller i dag!

Tok en strimmeltest som var positiv, så en digital samme dag som viste 1-2, så tok jeg en ny digital som viste 2-3, to dager etterpå. Kommer ikke til å ta flere. Sist svangerskap tok jeg en test kun og det var en digital som viste 3+. Var 6-7uker på vei når jeg fant det ut den gangen.

Med de andre testet jeg vel to ganger per barn,denne gangen derimot... Er vel oppe i 11 tester totalt

Helt ærlig så kommer jeg nok til å ta en digital til, vil så gjerne se den bli 3+:happy090

Siste ungen her, så jeg har brukt opp det som ligger i hus :P Tatt 5 strimler og 2 digitale, og har igjen 1 digital som jeg tar i løpet av neste uke tenker jeg.

Tok en strimmel til nå på IKM dagen:( den er så svak at jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

Vedlegg

• E429394C-0308-439B-9193-580E5C338CF5.jpeg
    E429394C-0308-439B-9193-580E5C338CF5.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 26
Har alt for mamge tester liggende og har brukt kanskje seks-åtte strimler nå med den som var posetiv. Tatt helt av etter den positive for det var veldig overraskende.

Ble to også idag, IKM i morgen så tok en som ikke var tidlig-test også idag, begge slår jo ut. Ikke sterke streker, men nå rydder jeg vekk alle testene for en stund.

Back
Topp