Hvor mange tester?

Turbotrolla

Elsker forumet
Mailykke 2018
Septemberbarna 2019
Hvor mange tester tok dere før dere slo dere til ro md at dere hadde positiv test??

Jeg klarer ikke helt å tro på testen,men den var helt klart positiv :)

tok 8 billigstrimler... slo meg til ro når jeg fikk "Gravid" på CB digital

Tre billig tester :)

jeg har mista tellinga!!! har enda ikke slått meg helt til ro! har EN billigtest igjen.. vet ikke om jeg tør å ta den :S er så redd den skal være negativ

Foreløbig... 8 stk.. i løpet av 2 døgn... men tok to og to.. (og fant ut at de liskom-hypersensitive testene fra babyornot som skal slå ut på 10 er dårligere enn de fra billigtester som skal slå ut på 25)
Kommer til å fortsette å teste da til jeg har helt sterk strek, hehe... men har vel slått meg til ro at den er positiv nå... Mer redd for å miste nå da...

Jeg har bare tatt en :P

eg tok først en clearblue som der kun kom kryss på.å dagen etter tok eg en der står gravid på å kor mangen vege på vei.då slo eg meg t ro me resultatet.:)

hehe mye testing ser jeg,tenkte å ta en i morgen tidlig igjen så får det vel holde om jeg ikke blir å kjøpe en digital også bare for sikkerhetskyld ;)

to 2 billigtester, men det var så veldig svak strek så jeg var usikker, så tok jeg en digital og der sto det gravid så slapp å tolke noe;) 

Tok en til i dag som var enda mer positiv enn i går,så da går jeg for en digital i morgen å er den også positiv så senker jeg skuldrene :)

Jeg tok en clear blue med ukeindikator (kjøper aldri billigtester, er alltid så mye usikkerhet med de), men jeg visste egentlig jeg var gravid da... Hele kroppen ropte gravid til meg;)

Kjøpte en topakning med clearblue forrige gang jeg var gravid, så hadde en til overs. Testet i grunnen bare fordi jeg hadde testen liggende, og ble mildt sagt sjokkert da den ble positiv umiddelbart ;)

Så har bare tatt en test og så har jeg vært på tidlig ul og sett liv :)

Tok 2 tester 8-9 dpo, fra billigtester som var positiv, og så en ny 2 dager senere, clearblue digital, når det lyser opp GRAVID slipper man analysere streker :) men jeg hadde sterke streker på billigtester 8 dpo :)

Tok først en vanlig clearblue test og fikk svak positiv, så testet to dager etterpå på morgenen med en vanlig CB og en digital med ukesvisning. Da følte jeg meg ganske trygg. Har også vært til ul og fått konstatert graviditet

Kan legge til at dette er grunen til at jeg kun testet en gang :P

Var ikke så mye rom for misstolking liksom :P

Lyser gravid på den digitale så da har jeg tatt min aller siste graviditetstest  :)

Back
Topp