Hvor mange tester?

*lmk88*

Glad i forumet
Ja, hvor mange tester måtte til før dere skjønte det?

Selv har jeg tatt 8 strimmel-tester og en CB... Kjøpte en digital CB idag... Jeg skjønner det ikke liksom :P

xXxSJØLÅxXx skrev:
Og alle var positive? :)

jeg har tatt èn, den var negativ. Skal prøve til med en ny i løpet av uken :)

Alle var positive ja.. Sånn blir det etter 4års prøving.. Det er helt uvirkelig :)

jeg tok sju jeg :)
hehe, trodde ikke helt mine egne øyner gitt! ;)

Sikkert 8-9ganger nå ja... De slår aldri sikkelig ut og det irriterer meg hehe!
Sikkert vært like bilig å tatt UL for å se nå emoticon

2. Kjøpte noen billigstrimler og en digital. Fikk tydelig strek på strimmel, men tok en digital i tillegg med en gang. Stoler ikke helt på strimlene.

jeg testa med cb pluss dagen før ikm og da det kom opp ett svakt kryss ble jeg redd det var en falks positiv test som så mange snakker om, måtte derfor svi av en stimmel, der kom det også en svak strek. Måtte derfor ta noen flere de neste dagene for å se om de ble sterkere og at jeg ikke mista igjen.. Roa meg da cb digitalen lyste gravid 3+.. men det ble vel en rundt 8 tester her også til slutt... to digitale, resten stimmel og staver... Det føles veldig uvirkelig når man har prøvd å mislyktes såpass mange ganger... Tør ikke helt å tro det enda før jeg ser ett bankende hjerte på ul heller.

1. Test 2 dager før IKM
2. Test på dagen IKM
3. Test 1 uke etter IKM

Men jeg hadde jo kjøpt sånn 10 pakning på nettet, hehe.. Så jeg har igjen en del;-)

lmk88 - mener å kjenne igjen nicket ditt fra den perioden jeg prøvde forrige gang. Så koselig å høre at det klaffer etter så lang prøveperiode. :) Gratulerer!

Tror jeg har tatt fem billig tester stav, først tre de første dagene, så en noen dager senere og en i går som var suuuper positiv! Så nå gir jeg meg ;)

Mamii 26 skrev:
lmk88 - mener å kjenne igjen nicket ditt fra den perioden jeg prøvde forrige gang. Så koselig å høre at det klaffer etter så lang prøveperiode. :) Gratulerer!

Mener å kjenne igjen deg også ;) Koselig å endelig være i samme terminforum :)

Har tatt 4 til nå :)
Tok en billig A1 test noen dager etter at jeg skulle ha mensen (trodde ikke jeg var gravid og bare måtte sjekke for sikkerhetskyld) Da kom det opp en strek etter noen minutter :)
Tok også en digital som viste gravid 1-2 (tror ikke jeg er så langt på vei som jeg har regnet ut da)

Så har jeg tatt 2 strimmel for moroskyld :)
Har 3 strimmel som jeg skal ta også for å se om de blir sterkere :)

hehe...godt å se at andre her også har tatt mange tester...selv har jeg tatt 3 billigtester stav, to cb tester og en hos legen, bare for å høre det fra noen andre også emoticon
Og alle var jo postitive - kom fram tydelig at jeg var gravid, men var liksom for godt til å være sant. 
Hadde prøvd i litt over ett år, så var jo ikke så lenge...men hadde begynt å tro at det var noe galt.

Jeg tok 3 tester, to A1 tester og en CB med uke indikator. Alle var veldig positive. 

Har tatt 2 så langt en CB med uke og en vanelig,begge sier at jeg er gravid.
Det begynner å synke inn hos meg, men kan nok henne det blir kjøpt en test til ja.

2. en billigtest og en digital..

Back
Topp