hvor mange tester tar du? :)

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Bare lurer på hvor ofte og når i syklusen dere tester? Jeg ser her inne og kjenner mange som tester masse.
Jeg pleier å teste noen dager etter mensen er forsinka. Mest for at resultatet skal være mest mulig riktig. Selv om jeg synes det er litt vanskelig å vente også. :) Jeg tester kun 1 gang så drar jeg til legen om den er positiv :)

Jeg har alltid hatt korte og menstruasjoner som uteblir, så jeg pleide å ta en test en gang i måneden mens jeg gikk på pillen. Etter at den ene testen ble positiv, tok jeg.. åtte tror jeg :p

Etter at sønnen min ble født, satte jeg inn hormonspiral og testet sjelden til tross for ingen mens på flere år. Da vi bestemte oss for å ta den ut, fikk jeg graviditetssymptomer veldig raskt. Så da testet jeg negativt tre ganger med en uke/halvannen ukes mellomrom. Nå, som jeg fikk svaak positiv for to dager siden - har jeg testet siden :p Med billigtester altså! Ellers ville dette blitt dyrt ;) Legen har jeg ikke ringt enda. Tar det på nyåret (om jeg ikke trenger noe kvalmestillende.. for kjæretid som jeg sliter allerede..)

Jeg er nok en testetøs :p har vel brukt ca 6 tester til nå og er ikke over ikm ennå :p men jeg har x ant tester fra ebay til 40 kr så bruker de opp, når de er brukt opp er det stopp ;)

Jeg har alltid hatt korte og menstruasjoner som uteblir, så jeg pleide å ta en test en gang i måneden mens jeg gikk på pillen. Etter at den ene testen ble positiv, tok jeg.. åtte tror jeg :p

Etter at sønnen min ble født, satte jeg inn hormonspiral og testet sjelden til tross for ingen mens på flere år. Da vi bestemte oss for å ta den ut, fikk jeg graviditetssymptomer veldig raskt. Så da testet jeg negativt tre ganger med en uke/halvannen ukes mellomrom. Nå, som jeg fikk svaak positiv for to dager siden - har jeg testet siden :p Med billigtester altså! Ellers ville dette blitt dyrt ;) Legen har jeg ikke ringt enda. Tar det på nyåret (om jeg ikke trenger noe kvalmestillende.. for kjæretid som jeg sliter allerede..)

Er gøy å teste ;) pleier å bruke digitaletester, hadde kanskje testa mer med billigtester.. Men jeg vil heller vente for å være helt sikker.. istedenfor å teste for tidlig for å blir skuffa ;) Her er syklusen veldig stabil så da har jeg ganske kontroll på ting :p Huff den kvalmen er noe jeg gruer meg veldig til! Sist gang ble jeg lagt inn på sykehuset 2ganger med ketonforgifting.. :/ Om jeg tester positivt i jula så får lege vente til januar her også :)

Når jeg først får det for meg at jeg er gravid tester jeg hver dag en periode.. med billigtester. Jeg sliter med å vente til ikm, så jeg kjører på. Tester og tyder og blir sprø i hodet. Skulle ønske jeg klarte å vente til ikm i alle fall.. det er ikke før man/tirs.. bah

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er nok en testetøs :p har vel brukt ca 6 tester til nå og er ikke over ikm ennå :p men jeg har x ant tester fra ebay til 40 kr så bruker de opp, når de er brukt opp er det stopp ;)

Er gøy og spennende å teste skal innrømme det altså, men blir så skuffa hvis det er feil svar :p

Når jeg først får det for meg at jeg er gravid tester jeg hver dag en periode.. med billigtester. Jeg sliter med å vente til ikm, så jeg kjører på. Tester og tyder og blir sprø i hodet. Skulle ønske jeg klarte å vente til ikm i alle fall.. det er ikke før man/tirs.. bah

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hold ut, tida går fort nå, er snart jul ;) Jeg skal teste tirs/ons blir gal i hodet av å tyde ting selv.. Noen perioder på dagen er jeg helt fin form og andre ganger har jeg alle mulige symptomer... :)

Første gang jeg ble gravid testet jeg en gang noen dager før ikm, deretter på dagen eller en dag etter ikm, å deretter 1/1,5 uke etter ikm og da ble den positiv. Billigtester først og så en digital med ukesindikator etter den billigtesten ble positiv :)

Det året jeg ikke hadde mensen etter fødsel testet jeg bare her og der, av og til for å sjekke. Alle negative.

Etter ppilleslutt nå testet jeg et par ganger ganske med en gang, så fikk jeg det jeg tror var tegn på el, og ventet deretter til ca til 10 dpo, negativ. Så testet jeg nå på fredag, ca 17 dpo, negativ. Så nå venter jeg til julaften, å håååååper på positiv da ! :) Men tviler ;( Tror egentlig ikke kroppen har kommet i gang enda, til tross for symptomer.. sikkert bare ønsketenkning.

Men i alle fall pleier jeg å vente 4-7 dager mellom hver test :)

Åååå, nå fikk jeg lyst til å teste også når jeg ser så mange positive tester :) Har en digital i skapet.. er 3+2 i dag eller 3+3 om 40min :p skal, skal ikke... Gubben snorker på sofaen.. Og det gnager i magen min... :)

Back
Topp