Hvor mange tester har du tatt?

Coco87

Betatt av forumet
Julibarna2014
Jeg følte meg ikke så veldig gravid i går så måtte ta en til. Nå har jeg tatt 3 stk!
Første gang jeg var gravid tror jeg at jeg tok enda flere, da klarte jeg ikke tro på dem fordi det kom som et sjokk!
 
Hehe.. Tok fore første gang... Men denne gang har jeg tatt 7... Mest forsi jeg hadde kjøpt inn så mange billigtester. Testet fire ganger i læpet av en dag for å se om testene endret seg ut over dagen ;)
 
Jeg har sikker tatt 30. Om ikke mer. Har liggende ganske mange også så kommer vel til å ta litt flere også.
 
Jeg er fristet til det selv, men blir nok bare en:D
Ville plutselig se 3+ :p tar en i morgen, og en neste uke en gang... kan jo ikke bare la dem ligge når jeg først har dem ;) så da blir det altså 17 tester på meg denne måneden :eek:
 
Ville plutselig se 3+ :p tar en i morgen, og en neste uke en gang... kan jo ikke bare la dem ligge når jeg først har dem ;) så da blir det altså 17 tester på meg denne måneden :eek:

Jeg har to digitale liggende, og vil også se 3+, så jeg kommer nok også til å ta enda en, i alle fall :)
 
Jeg trodde jeg hadde tatt mange! Haha!
 
Har sikkert tatt 10! :eek:
Men sist nå fikk jeg 3+ på digital og da sier jeg meg fornøyd for denne gang.


Tror jeg......
 
Ville plutselig se 3+ :p tar en i morgen, og en neste uke en gang... kan jo ikke bare la dem ligge når jeg først har dem ;) så da blir det altså 17 tester på meg denne måneden :eek:

Hahaha!! Jeg har også kjøpt en digital til slik at jeg skal få se 3+!!
 
Ca 10 :)
 
Back
Topp