Hvor mange tester har du tatt?

Hekleguri

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jeg har kun tatt 1 test, men er så usikker på om jeg skal ta en til. Men er det noe vits? Den var helt klart positiv og mensen har jo ikke kommet heller. Men synes ikke jeg har så mange gravid symtomer.

hvor mange tester har dere tatt?

Det vet jeg ikke helt om jeg burde svare på :P Jeg har nok tatt hvertfall.....10 ;)

Oi... Maaaaaange!!! :) Mest fordi jeg ikke helt trodde på det. Og siste uken har jeg tatt 2 stk fordi de ikke så noe på ul da jeg var 7+2...
Men nå har jeg ikke flere igjen :p

Jeg brukte sikkert 10-12. Var så utrolig morro.. Men har sluttet nå altså:)

Har tatt mange eg og;) Mest fordi at det det er litt vanskelig å tru at eg endelig har lykkast og for å følge litt med på at hcg-verdien faktisk stig. Har tatt mange billigstrimlar og tre digitale tot. Tok ein digital på testdato som var 8/5, ein digital med vekeindikator på dag 5+2 som viste gravid 2-3 og ein på dag 6 som viste gravid3+:) Herlig å sjå dei klare raude strekane på billigstrimlane og ikkje minst ordet GRAVID på dei digtale. SUKK:)

Jeg venter på fem tester i posten :P har ikke testet på snart tre uker!! Haha

Hihi, jeg lider av testedilla! Digger å se streken komme til syne, og bli sterkere dag for dag. Har shoppet slike billige strimler, og brukt opp alle sammen nå (20 stk).. Og har sikkert brukt over 10 staver også! Ler * litt flau...

To stk;-)

1,men blir vel en til om noen dager, bere for ver heilt sikker :love017

to hjemme og to hos legen

Back
Topp