Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kun tatt 1 test, men er så usikker på om jeg skal ta en til. Men er det noe vits? Den var helt klart positiv og mensen har jo ikke kommet heller. Men synes ikke jeg har så mange gravid symtomer.
Oi... Maaaaaange!!! Mest fordi jeg ikke helt trodde på det. Og siste uken har jeg tatt 2 stk fordi de ikke så noe på ul da jeg var 7+2...
Men nå har jeg ikke flere igjen
Har tatt mange eg og Mest fordi at det det er litt vanskelig å tru at eg endelig har lykkast og for å følge litt med på at hcg-verdien faktisk stig. Har tatt mange billigstrimlar og tre digitale tot. Tok ein digital på testdato som var 8/5, ein digital med vekeindikator på dag 5+2 som viste gravid 2-3 og ein på dag 6 som viste gravid3+ Herlig å sjå dei klare raude strekane på billigstrimlane og ikkje minst ordet GRAVID på dei digtale. SUKK
Hihi, jeg lider av testedilla! Digger å se streken komme til syne, og bli sterkere dag for dag. Har shoppet slike billige strimler, og brukt opp alle sammen nå (20 stk).. Og har sikkert brukt over 10 staver også! Ler * litt flau...