Hvor mange tester har dere tatt?

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Ja hvor mange tester har dere tatt hittil? Jeg trodde ikke mine egne øyne så tatt tre tester i går og en ny i dag, 3 billig tester og en CB Digital.
Når jeg syntes jeg så en skygge strek ble jeg bare stiv og stod der å så på den ble sterkere også tok jeg to til. Jeg tok testen av gammel vane etter et år prøving så tok jeg bare en test i ny og ned når det nærmet seg IKM uten å forvente så mye så ja ble jo sjokk glad :)

jeg hadde bestilt tester i bulk..så endte opp med å teste hver gang jeg var på do..7-8 dager siden 11dpo.. nå har gubben gjemt testene

Har tatt 23:p mest fordi billigstrimlene ble svakere så sterkere så svakere igjen:) tatt 3 digitale for å se om hcg stiger:)

Det er veldig mangen det! x antall billig strimler fra ebay og da de kun viste skyggestreker gang på gang, valgte jeg å ta en cb som kom et svakt kryss på, så tok jeg en digital rett etterpå for å få det svart på hvitt :) Har tatt noen billigtester (fordi jeg har ca. 100 liggende) i ettertid for å se om de vart sterkere + en digital til som jeg hadde liggende for å bare lese det og se om ukene økte :)

Hehe, jeg trodde jeg var gravid forrige mnd, så tok en god del billigtester da, men så fikk jeg tr. Så starta jeg vel litt for tidlig å teste denne mnd, og hadde bare en igjen, den fikk jeg veldig svakt utslag på, men kjøpte en digital på kvelden og da lyste det gravid gitt:)

1. Den var klar og tydelig, så tviler ikke. Kroppen bekrefter hver dag, så spire er det nok ;)

Godt vi er flere teste gale hehe. Men det er moro å få positiv test etter så mange negative hehe

Tok først en som viste en veldig svak positiv. Ventet to dager og da var streken plutselig sterkere. Da bestilte jeg time hos lege og fikk bekreftet graviditet :):)

Jeg har tatt 10 tester, selv om den første var positiv synes jeg at det var så deilig og se at den ble sterkere og sterkere for vær dag:) sjuk i hue da vettu:)

Bare tatt to tester.:)

5 negative i august og 3 positive i september:)

Haha, alt for mange... er nok sju-åtte her også. De billigstrimlene var så svake (helt til IKM faktisk denne gangen), tok derfor den fra clear blue med ukeindikasjon. Har tatt en til etter det for å se om den ble sterkere,og det ble den ;) Innså så at de testene her er en annen type enn de jeg brukte for to år siden, så umulig å sammenligne. Tror på at alt er bra :)

5 strimler, 1 RFSU og 1 digital denne pp.
Nokså beskjedent til å være meg :p

4, 3 før forventet mens, en etter for å se om strekene ble sterkere grunnet litt smerter. Og det ble den gitt! :-D

Back
Topp