Hvor mange tester har dere tatt?

spent?

Blir kjent med forumet
Jeg tok en igår, og en idag bare for å forsikre meg. Selvom jeg nå ser alle tegna...
Sist gang har jeg ikke telling, men det var mange... da var jeg 4+3 første gang, så var litt svake streker, og et halvt år før hadde jeg sa. Så var litt bekymra...

Tatt en test og det var i går, og den viste to røde streker. Skjønte at jeg var gravid før jeg tok testen. Blir med den ene for min del.emoticon

Jeg tok 2 tester hjemme og en urinprøve hos legen.. alle var posetive :)

Åj, har nesten ikke tellinga.

Har vel tatt 10 stk jeg, hvor 2 stk var negativ før de andre ble positive. Har fortsatt to igjen som jeg kommer til å ta om jeg føler at jeg vil ha bekreftelse :)

Har tatt 5 emoticon  6 om ein reknar med den som vart negativ.

Tok ein som var svak, så tok eg to på same "koppen" for å sjekka dagen etterpå. Så tok eg etter eit par dagar berre for å sjå at streken vart sterkare enn tidligare, og så ein til for to dagar sidan for å sjå at streken vart enda sterkare.

Håplaus -- min eigen hcg måling -- men ferdig no

Jeg tok 2 stykker, og idag er jeg 5 uker påvei:-)

Kjenner jeg er små redd og usikker hver dag.. Håper alt går bra:-)
Skulle ønske jeg hadde hatt en egen ultralyd maskin hjemme, slikt at jeg kunne sjekke på småen hver dag, og forsikret meg at alt var iorden:-)

1. Blir hverken mer eller mindre gravid av å ta flere ;o)

Jeg har tatt 5 billigstrimler, og så to first signal.
Men nå er det stopp. Har tatt så mangen siden de første var så svake at jeg ikke kunne se om det var farge på dem, så viste ikke om det var skyggestreker.

Tok en first signal i morres (tre timer etter jeg hadde vært på do), den var det en klar og rød strek på, ikke sånn kjempe sterk, men nok for meg

Medregnet den som ble negativ, så har jeg tatt fire BT (negativ 10 dpo, positiv 11 dpo, 12 dpo og 14 dpo). Fikk også noen stavtester i posten her, så testet 16 dpo (idag). Tok stavtest fordi jeg vil ta vare på testene :) (Har tatt vare på testene jeg tok med de andre også) 

njaaa... Det er nesten litt pinlig, men jeg tipper at det fint kan ha blitt 10 eller noe.. Er så og si symptomfri, og det gjør godt for en stresset sjel å se at det blir sterkere og sterkere tester..

Tatt 2 stykker. Men det foundrer meg ikke om jeg svir av noen til

hehe godt det ikke bare har vært meg emoticon

Har tatt to tester. Første var positiv :)  også gikk det noen dager, så ble det litt uvirkelig ettersom jeg ikke følte meg gravid så da tok jeg en til siden jeg hadde det hjemme fra før( hadde kjøpt to pakkning clear blue;)) Den var også positiv. Nå er jeg 5 uker+6 og nå er det ikke tvil i det hele tatt. Vonde/tunge bryster og kvalm i bølger hele dagen :) Så jupp jeg er gravid for fulle mugger ;)

har tatt 4  Føles fremdeles så uvirkelig!! Skal ikke se bort i fra at jeg tar en til om noen uker, bare for å sjekke... 

Hehe, jeg har tatt mange:P Tok vel 5 eggløsninstester før jeg turte gå på apoteket og kjøpe skikkelige tester. Alt i alt har jeg vel tatt 9-10 tester tenker jeg:P Alle var positive så burde jo stole på det da :P

Back
Topp