Hvor mange tenner nå?

Håp om oktober

Glad i forumet
Ja, det lurer jeg på[:D]

Maja har nå 10 tenner[:D] Og nr 11 er nok ikke langt unna..

Tenkte faktisk på å lage en slik tråd selv, men nå kom du meg jammen i forkjøpet!

Alma har 7 nå [:)]

1[:)]
Og den kom idag!!![:D]

Melissa har 2tenner. De fikk hun når hun var 7mnd. Er veldig hoven i gommen oppe så tror nok fortennene oppe er på vei nå.

Her er det 4 oppe og 2 nede.

Nå er nettopp 3.tanna kommet[:)]
Hun har 2 nede og ei oppe.

ORIGINAL: mammajuli/oktober

ORIGINAL: Sorland

Her er det 4 oppe og 2 nede.

Samme her. [:)]

Og her [:)]

ingen enda...hmm lure på korti dem komme[:D]

Tann nr 8 har kommet frem nå. Så 4 oppe og 4 nede.

ORIGINAL: hunnykaos

Ikke en eneste en[8D]

Ikke her heller!! men i kveld var hun full av feber stakkar, så spørs om det er noe på gang...???[:)]

ORIGINAL: *aischa*

ORIGINAL: hunnykaos

Ikke en eneste en[8D]

Ikke her heller!! men i kveld var hun full av feber stakkar, så spørs om det er noe på gang...???[:)]

Han hadde feber i hele går her, men feberfri og tannlaus i dag![8D]

Her har vi 7 tenner[:)] 4 oppe og 3 nede[:)]

Vilhelm har to tenner nede i munnen [:)]

2, straks 3.. Kommer nok inatt for var riiimelig sprengt og hvitt på den ene fortanna (oppe) når jeg la Isak istad.. Rompa er illrød og han sover dårlig om natta... Guuud så godt det skal bli når alle tenna er ute !!

ORIGINAL: Charl0tte

2, straks 3.. Kommer nok inatt for var riiimelig sprengt og hvitt på den ene fortanna (oppe) når jeg la Isak istad.. Rompa er illrød og han sover dårlig om natta... Guuud så godt det skal bli når alle tenna er ute !!

Veldig enig! Her kommer de jo på rekke og rad, så føler vi ikke har hatt tannopphold siden hun fikk sin første tann da hun var 6 mnd!
Har vært mye tannesurving og det gir seg vel ikke før alle melketennene er på plass, hehe...

MEN jekslene ser virkelig vonde ut. Kjøttsår inni munnen.. Men har vært mange netter med urolig søvn i det siste syns jeg[:@]

5 + 1 på vei. Hver gang det har vært tann tråd her inne har alltid Marlon fått en ny med en på vei[:D]

To små søte tenner nede. De kom i sommer uten særlig mye fuzz.

Back
Topp