Hvor mange tenner har deres barn?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Her har Wael 8 tenner, 4 oppe og 4 nede... Da jeg skiftet på han her en dag, så la jeg merke til at han får nye tenner igjen...
Ikke bare 1,men 3!! De ligger alle på forskjellige steder i munnen..Også litt bak..:)
Syntes det var mange å få på en gang hehe..

Lille lucasen min ha nå 4 oppe og 2 nede så 6 tenner har han til sammen ;)

Snuppa mi har 7, 4 oppe og 3 nede:)
Fikk også 3 samtidig på de siste nå for noen uker siden... Var noen slitsomme netter:/

Er snart flere på vei, ser antydninger både her og der.

Missme86 : Oi, han hadde mange tenner :)

Koselig å se de små smiler og ler med de små hvite melketennene sine :)
Syntes det er så rart hvor "med" sønnen min er... Han tuller, og tar tingene mine og løper andre veien når jeg prøver å ta det igjen.. Og holder på å le seg ihjel:)
Hadde aldri trodd 1åringer var så smarte hehe...

Hehe, ja han har mange tenner, synes der er veldig fint å bli ferdig med det ;-) Ja helt enig, hadde heller ikke trodd de var så smarte. Nå bygger sønnen min høye tårn med duploklosser, helt korrekt! Er imponert :-) STOLT!! hehe ;-) Er så morsomt når de ler så hjertelig, er så hærlig :-D

Snuppa har 4 oppe og 2 nede og to til nede som er på vei ut:-)

Her har Wael 8 tenner, 4 oppe og 4 nede... Da jeg skiftet på han her en dag, så la jeg merke til at han får nye tenner igjen... Ikke bare 1,men 3!! De ligger alle på forskjellige steder i munnen..Også litt bak..:) Syntes det var mange å få på en gang hehe..
Han må ha hatt det mye vond stakkar! Fant en jeksel hos L i dag etter 3 dager med feber og dårlig mage.
Mye de skal gjennom disse små <3

Her har vi bare 2 tenner, begge nede ;)

Og da var 12 tannen ute også... Går utrolig fort.. Blir godt å bli ferdig med de etterhvert :) Ikke like mye vondt denne gangen,som tidligere.. Rart,for tennene er utrolig mye større hehe

4 oppe og 4 nede. Håper vi får en liten pause i tenner nå, før de siste kommer:/

Lillegutten her har bare 2 tenner nede han, og det er ingen antydninger til flere for øyeblikket :/

Akkurat hatt 4 jeksler,og nå kommer det 2 hjørnetenner også....
Alts snart 16 tenner!!! Hvor mange tenner skal de ha? Håper det snart er ferdige...
Han får så vondt og gråter mye :(

Kasper fikk de to nede i midten først.
Så de to på hver side av fortenna... hoggtenner liksom :D
Også kom den ene fortanna... og så den andre etter en liten stund. Så helt corny ut... aldri sett denne rekkefølgen før hehe.. Også har han nå fått en på ene siden av de to nede.

Så han har nå 7 tenner totalt :)

Back
Topp