Hvor mange tenner har babyen deres?

4 tilsammen, 3 nede og 1 oppe. Kommer visst ikke i "par" her, ser ut som tennene er kasta helt tilfeldig inn i munnen hans :p
 
10... 6 oppe (4 foran + 2 hjørner) og 4 nede
 
4 (nesten 5). Dei to nede kom når han var 6 mnd, så kom hjørnetenna oppe (11 mnd) og no er framtanna opp på god vei ut :)
 
Her er det 8 tenner fremme.. men de har vært fremme siden han var 6-7 mnd. Han har 4 svært hovne kuler av noe slag i munnen der det skal komme jeksler, men de vil visst ikke komme frem. Tok han med både til legen og tannlegen fordi jeg ble bekymret når jeg så de kulene første gang (da var det bare en kul, vel og merke). De sa det var hovent fordi det var jeksler på vei.. Men hvor blir de av da?? Ser ikke så veldig behagelig ut de klumpene i munn, at det gjør noe..
 
Jenta mi har 4, fortenner, to oppe og to nede :) de to oppe kom nå nettopp, og de to nede har hun hatt en stund :) håper de neste tennene ikke blir like vonde som de to som kom nå, for det var et sabla styr i mange uker!
 
jekslene her, eller hjørnetennene.. bare var der plutselig :O men.. de pleier å ta laaaang tid fikk jeg beskjed om.. vet om noen som har holdt på med dem i 2 mnd :)
 
Jenta mi har 4tenner. Kjenner ingen som er på vei enda.
 
Fire oppe og tre nede :)
 
Lillegutt tryna i parketten med gommen først, så nå har jaggu den andre tanna oppe kommet frem med litt hjelp :p
 
Tre tenner, 2 nede og 1 hjørnetann oppe. Litt rart :p
 
Jenten min har enda bare sine to små foran i underkjeven. De har hun hatt siden november.
Hadde vært kjekt for henne å få fortennene oppe også, så hun kan tygge litt mer effektivt.
 
Her er der ni tenner men det begynner å hagle frem flere
 
Back
Topp