Hvor mange tattiser har du?

MissIndependent

Gift med forumet
Jeg ble litt nysgjerrig etter tråden til mammaanne,jeg[:D]
Hvor mange tattiser har du,og hva slags motiv?

jeg har bare en tattovering på håndledden min som jeg selv har tegna og ha fått tattovert. men tenkt å skal tegne en ny tattis som jeg skal ha på nakken og ned[:D]

3[:)] En i korsryggen (Ja, jeg veet.. Tramp stamp), en bak på skulderen og en på nakken/halsen[:)] Den i korsryggen er egengtlig ikke noe spessielt.. Kan se ut som en flaggermus eller drage eller noe.. Den bak på skuldra er stjernetegnet mitt..(Knut har lik bare bak i nakken.. Vi er samme stjernetegn), og en sommerfugl i nakken

Eg har ei gusjeblå (opprinnlig svart) tatovering bakpå eine skuldra.
Er et kinesisk tegn som betyr (håper eg) Complete!!

Jeg har to (teknisk sett tre, da jeg har laget noe nytt over den gamle).

Den første jeg tok var en søt bamse som holdt en blomst, den hadde jeg på høyre legg. Dessverre ble den fort stygg da det var slett arbeid, og jeg tok en tribalsak over den. Har planer om å bygge den litt ut med litt skyggelegging og slikt, men det er nok en stund til det blir prioritert for å si det sånn [;)] Den andre jeg har er en sommerfugl på høyre hofte. Den er sort og med masse snirklesnurkler [8D] Kan se om jeg får tatt noen bilder av dem etterhvert[:)]

har 4 stk:)

jeg har 3 stykk.. den ene er navnet på sønnen min og datoen hans.... ( venstre underarm )

den andre jeg har er navnet på min bror som døde i 1995...( høyre underarm )

og den tredje jeg har er i nakken. kinesisk tegn som betyr LOVE, som jeg tok når jeg var 15... har ikke bilde av den og vil egentlig bare glemme den hehe :D
jeg skal ha fler da... vil ha på beinet også, noe som går ned på foten lissom... når man først har fått en tattoo så er man heeeeeeeeeeekta.... hehe

jeg har 4=)
har fire små.
en på høyre håndledd, som står André. det er samboer sitt navn.

Også har jeg på venstre håndledd, Hege, Elsker deg mamman min.
og på venstre under arm, Dag rune. =) det er pappaen min.

Også har jeg en liten A For André på hoften ca :P

Jeg har en skytsengel/alv tattovert øverst på ryggen/nakken. Og 3 stjerner på hver fot [:)]

ORIGINAL: Superjenta09

Ingen, skal heller ikke ha [:)]

sign. Hadde nok bare valgt noe som passa min dårlige humor akkurat da, og angra livet av meg senere...

ORIGINAL: Superjenta09

Ingen, skal heller ikke ha [:)]

Ikke jeg heller!

Jeg har en tatovering...et kinesiske tegn som betyr lykke på leggen....

Jeg har 1 [:D] En sommerfugl på høyre skulder..jeg vil ha fler! Det er litt kick..husker jeg satt å tenkte på hvor jeg skulle ha tatovering nr 2 når jeg satt å fikk den jeg har..hehe, men han samboeren min er vel egentlig litt imot det..mens jeg kunne ønske han hadde....jeg syns det er så sexy på en veltrent mannekropp!!! [:D] hehehehe[:)]
I utgangspunktet kunne jeg tenkt meg å hatt på hele ryggen jeg, et sånt skikkelig kunstopplegg, men det kommer ikke til å skje! Men en rundt hofta vil jeg ha, akkurat i kant med bikinien, skrift, et ordtak eller no sånt no, som virkelig betyr noe..problemet er at jeg ikke har finni det "riktige" enda..vil absolutt ikke ha no navn eller  no der..

Har ingen, men har lyst på navnene til barna mine og fødselsdatoene deres. Vet bare ikke helt hvor jeg vil ha dem og hvordan de skal se ut[8|]

Har ingen. Har alltid tenkt at jeg skulle ta så snart jeg ble gammel nok, men så har jeg aldri funnet noe jeg virkelig kunne tenkt meg og ha på kroppen min for resten av livet. Kansje det blir en gang men jeg gidder ikke ta bare for å ta:)

Har 3 men regner med det blir flere.

Har en kanin[:D]
Så har jeg en rosa/svart tribal i nakken og en skorpion på høyre bein.

Har tenkt fylle i skorpionen med noe skygge og en tribal etterhvert.
Så har jeg lyst på skorpiontegnet (det som er som en M med skorpion hale) med noe vinge greier mellom skulderbladene hvertfall, men skal ikke se bort ifra at det blir noe mer også.

[:)]

Jeg har 2..

En rose meg hjerte neders på venstre side av ryggen. tok den når jeg var 16.

Og en bak på høyre skulder... det står navnet til min kjære mann..[:)] (så jeg blir nødt å oppføre meg jeg[:-])

1 på høyre overarm. Veldig glad i den, er en kompis som har tegnet [:)]

Back
Topp