Hvor mange tabletter progynova daglig fryseforsøk

drømmefavn

Prøver, drømmer og ønsker.
Hei!
jeg har fått beskjed om å ta 2 ganger daglig, men får ikke startet før kl 17 i dag på kuren.. rekker jeg kun en i dag da?

Ellers, noen råd mot mitt første fryseforsøk? Skal tine opp 5 stk 4 delte..
Hvilken syklusdag satte dere inn?
Og hvilken dag sjekker dere slimhinna?

hilsen ny på frys og veteran i barneønsket ( 7 år)

Jeg tar 3 stk Progynova om dagen. Jeg hadde UL nå på fredag på dag 11 og da var slimhinnen på 10 mm. Fortsetter på Progynova og startet også opp på Lutinus. Har innsett av Blastocyst til onsdag (om det overlever opptiningen) som da blir dag 16.

Jeg tar 3 stk Progynova om dagen. Jeg hadde UL nå på fredag på dag 11 og da var slimhinnen på 10 mm. Fortsetter på Progynova og startet også opp på Lutinus. Har innsett av Blastocyst til onsdag (om det overlever opptiningen) som da blir dag 16.
lurer liksom på hvorfor dem har bestemt at jeg skal ta 2 om dagen bare... dette er et fryseforsøk i danmark så dialogen går via mail nå, så jeg tenker at dem må ha tatt dette litt i "løse lufta"

Så ditt egg ble dyrket til blasto FØR frys da? krysser fingrene for deg!!!

Hvordan de bestemmer at du skal ta to vet jeg dessverre ikke.

Egget ble dyrket til Blasto før frys ja.

Takk takk :) Blir en utrolig spennende tid nå fremover. Om det overlever opptiningen eller ikke. Skulle det bli innsett, så blir det helt sikkert mye testing fremover også. Testoman som jeg er ;)

Jeg har også tre tabletter Progynova om dagen. To morgen og én kveld. Samt Crinone gel morgen og ettermiddag. Dette skal jeg ta frem til jeg er 10 uker på vei. Åtte uker nå :) med to fryseegg. Så rart at de skal tine hele 5 stk? Jeg har to og to på strå. Sånn at de tinte to og to. Begge overlevde selv om de mistet en celle under tineprosessen. Disse skal bli våre barn nå! :)

Jeg har også tre tabletter Progynova om dagen. To morgen og én kveld. Samt Crinone gel morgen og ettermiddag. Dette skal jeg ta frem til jeg er 10 uker på vei. Åtte uker nå :) med to fryseegg. Så rart at de skal tine hele 5 stk? Jeg har to og to på strå. Sånn at de tinte to og to. Begge overlevde selv om de mistet en celle under tineprosessen. Disse skal bli våre barn nå! :)
Hei! er du tvilling gravid?? så fantastisk!!! jeg har faktisk to sett med tvilling små søsken ( naturlig unnfanget) og det er ikke annet enn glede- dobbel glede!
Crione gel, hva er det? Ja jeg og syns fem er mange i en " dose" men tenker at vi da får en god mulighet til å se hvem som egner seg best... skal også sette inn 2.
Hva tenker du om å dyrke dem fra 4 delte som di var til blasto nå? dem skal ha 3000 dk for dette og dem er ganske så motvillige til det...eller kunne dem dyrke dem en ekstra dag( dagen etter) siden vi kom helt fra Norge...

Hvordan de bestemmer at du skal ta to vet jeg dessverre ikke.

Egget ble dyrket til Blasto før frys ja.

Takk takk :) Blir en utrolig spennende tid nå fremover. Om det overlever opptiningen eller ikke. Skulle det bli innsett, så blir det helt sikkert mye testing fremover også. Testoman som jeg er ;)
Åååå når skal du ha innsett? Mine er jo ikke blasto ennå... står å måtte velge å dyrke dem ekstra til det nå... Når skal du sette inn?
Jeg å er frøken test!!!!! hahah

Jeg tar morgen, ettermiddag og kveld. Forrige forsøk måtte jeg øke fra 3-4 etter ul pga tjukkelsen..

Var på ul på dag 12.. Skal forhåpentligvis sette inn blasto i morgen om den overlever.. Vondt i magen å hjertebank nå.. Er så spent...
Kan hende slimhinnen din har grei str da så du ikke trenger fler:)

Jeg tar morgen, ettermiddag og kveld. Forrige forsøk måtte jeg øke fra 3-4 etter ul pga tjukkelsen..

Var på ul på dag 12.. Skal forhåpentligvis sette inn blasto i morgen om den overlever.. Vondt i magen å hjertebank nå.. Er så spent...
Kan hende slimhinnen din har grei str da så du ikke trenger fler:)
Å jeg skal bestille time til UL mellom dag 12-14 ( litt diffust synsn jeg) hadde ikke noe prob ved fersk etter hva jeg kan minnes.. men nå er det jo snart 4 år siden... heheh.
å gud så spennende!!!! dette kommer nok til å gå veien skal du se <3
Har du tatt noe annet enn prognyova?

Hva ble det til med celledyrkingen? :) jeg har ingen grunn til å uttale meg om hvorvidt det er lurt å dyrke til blasto eller ikke. mine ble frosset ned firedelte. Det ene var todelt og det andre tredelt etter opptining. Begge tredelt ved innsett (samme dag som tining). Begge har jo blitt til bankende hjerter, så jeg hadde jo aldri trengt noe blastocyst.
Hva gikk dere for? Og har du fått alt du skal ha av medisiner nå? Skal du ikke ha progesteron? (Feks Lutinus eller Crinone)

ååå du er en av di heldige du da! moro!
Ser nå som resepten har kommet at dem har skrevet ut noe som heter Estrofem til meg, shiiit jeg trodde jeg skulle ha progynova.. siden det skrev jo bare Østradiol i mailen.. Det har ikke vært snakk om noe progresteron ennå hvertfall.

Back
Topp