Hvor mange sykluser med Letrozol før graviditet?

Bkno9875750

Første møte med forumet
Dere som har blitt gravide med Letrozol: hvor mange sykluser med letrozol tok det før dere ble gravide? Jeg er i gang med PP5 med letrozol og begynner å bli motløs. Men jeg får eggløsning av letrozol og alt annet ser bra ut, så vil gjerne forsøke litt til.
 
Har prøvde 4 sykluser i fjor, droppet det på den 5. og ble gravid (men mistet).

Nå er jeg i gang igjen på første syklus.
 
Jeg ble gravid i pp 1, 2 og 4 med Letrozol. Alle endte i kjemisk.
 
Jeg ble gravid på pp5 sist runde. Brukte Letrozol fra start, siden jeg visste at jeg hadde pcos. Men jeg fulgte ikke kjempe godt med, og tror ikke vi var så gode på å treffe EL de første 4 prøveperiodene, så det kunne kanskje gått fortere. Har begynt med Letrozol igjen denne syklusen, og håper det klaffer fortere denne gangen.
 
5 mnd før jeg ble gravid, men mistet 6+2. men skal sies at jeg har pcos og det har litt å si. Stoppet etter 9 mnd. Og gikk over til ivf
 
Har PCO og må ha Letrozol for å ha EL og normal syklus.
I fjor høst satt det på første syklus med Letrozol og Ovitrelle, men mistet 8+3 (desember). Brukte Letrozol etterpå uten Ovitrelle, også for å holde syklusene, men ble ikke gravid igjen før i mai når jeg igjen brukte Ovitrelle. Kom meg til 9+1 denne gangen.

Skal igang igjen med Letrozol en gang neste uke. Blir Ovitrelle for å sikre EL.
Nå bruker jeg også metformin, og så blir det muligens progesteron i tillegg til at jeg skal ha klexane+ASA hvis jeg blir gravid ❤️
 
Back
Topp