Hvor mange sykedager har du i løpet av ett år?

Krösa Maja

Forumet er livet
Litt inspirert av en annen tråd her, så lurer jeg på hvor mange sykedager du har i løpet av ett år. Jeg har altfor mange. Har til nå 6 dager fra januar av [emoji20]

Tror jeg har hatt en fra januar. Sykt barn derimot går det mye av...

I fjor hadde jeg kanskje 2-3? Men ble sykemeldt pga bekkenløsning da. Ingen sykt barn-dager.

Jeg ble sykemeldt i 14 dager i fjor pga blødninger i svangerskapet, utover det hadde jeg ingen sykedager. Hadde influensa tidlig i fjor, men det fikk jeg da jeg var mellom oppdrag (var adeccovikar) så hadde ikke noe jobb å være borte fra. :p Lå strak ut og følte meg døden nær i ei uke, så hadde jeg hatt jobb da så hadde jeg måttet melde pass.

I år har jeg vært sykemeldt i tre uker pga dødfødsel, ingen sykedager utover det.

Jeg har hatt to i år, og da pga svangerskapskvalme. Hadde noen dager jeg rett og slett var skikkelig dårlig og ikke klarte å jobbe. Resten av tiden kom jeg meg gjennom det ved å ta hjemmekontor de dagene jeg slet med å dra på kontoret.

Nå er jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning og litt for mye jobbing.

Ingen så langt i år (en eller to sykt barn), tror ikke jeg hadde noen i fjor, en året før om jeg ikke husker feil...
Heldig og er lite syk, har nok i tillegg litt for høy terskel for å holde meg hjemme.

Jeg pleier å få 3-5 dager i februar. Av en eller annen grunn blir jeg alltid syk da. Og noen ganger et par dager til ila året. Nå er jeg gravid og da er det mye gradert....

Er ikkje i jobb no, så har ikkje brukt nokon. Men har ganske mange til rådighet pga ungane bur mest hos meg, samt at vi har dobbelt med dagar pga funksjonshemma barn.

Har vært i permisjon siden juni i fjor, men fra januar og frem til det hadde jeg én (omgangssyke). Jeg er heldigvis sjeldent syk. Har jeg fravær skyldes det oftest sykdom hos ungene og de er også stort sett friske.

Jeg er student så det er ingenting som er godkjent fravær :wtf:
Jeg har "heldigvis" vært syk i ferier og ungene har stort sett holdt seg friske

Back
Topp