Hvor mange språk..?

ElisabethRB

Forumet er livet
Ja - hvor mange språk kan du snakke på?
Hvilke?
Og snakker du de flytende?

Jeg kan selv 3...

Norsk - flytende
Engelsk - flytende
Spansk - kan føre samtaler, og leve og fungere fint i spansktalende land.

Snakker flytende norsk, tysk og engelsk og snakker noe fransk (ikke fullt så flytende, men greier meg fint i frankrike :) . Hadde det 5 år på skolen. Spansken derimot har jeg ikke praktisert. Hadde det 1 år på universitetet, bare for gøy, men har ikke fått praktisert det, så mye har gått i glemmeboken der gitt.

Så det blir ikke mer en 4 språk her gitt...

kan:
norsk: flytende
engelsk: flytende
italiensk: nokså godt..

Trykte på 3 jeg! :P
Norsk
Engelsk
sen är jag en jävel på att snacka svänska också! :P

Kun norsk og engelsk her gitt, teller ikke med disse nabospråkene, for de prater jeg jo ikke, de bare skjønner jeg.

Det værste er igrunn at jeg har hatt både tysk og fransk på vgs, men husker ikke en TING

Snakker norsk. Og så kan jeg jo forsåvidt snakke engelsk, men føler meg elendig på det så er ikke særlig glad i å gjøre det. Og så kan jeg snakke flytende gudbrandsdøl da [;)][:D]

Her går det på norsk, svensk og engelsk flytende i tillegg til å føre samtaler på tegnspråk (er under opplæring fordi eldste gutten er døv). Så blir 4 språk det gitt [:D]

Snakker norsk [8D] iallefall sånn noelunde[X(][X(] snakker helt i ørska for tiden

snakker Engelsk temlig bra, brukte mange sommere på å være bussguide, til engelsktalende turister

Forstår tysk, og klarer å kommunisere så noe lunde[8|]

Hadde fransk som studieretningsfag, for mange herrens år sida, men der sliter jeg nok litt jahh

ORIGINAL: ElisabethRB

Ja - hvor mange språk kan du snakke på?
Hvilke?
Og snakker du de flytende?

Norsk (flytende)
Engelsk (flytene)
Tysk (Kan føre en noenlunde samtale)
Portogisisk (holder på med kurs)

ORIGINAL: kassie

Trykte på 3 jeg! :P
Norsk
Engelsk
sen är jag en jävel på att snacka svänska också! :P

Hehe, samme her! [8D] Digger svensk jeg, vært mye på irc med svensker, de er så artige så. [:D] Så har vi sommerhus i Sverige. =)

Norsk flytende
Engelsk flytende
Svensk flytende
Dansk ganske bra
Tysk forstår jeg bra, men snakker ikke så bra
Italiensk holder jeg på å lære meg nå[:)]

Back
Topp