Hvor mange sover på eget rom

*Pompi*

Betatt av forumet
Lurer på hvor mange av de små som sover på eget rom nå jeg?

Hun sover fortsatt på samme rom som meg, men driver å fikser rommet hennes nå. Flytter i morgen tror jeg!:)

Jeg savner å kunne ha på lyset når jeg skal legge meg, spille musikk og lese en bok før jeg skal sove..:) Mistenker også at jeg beveger meg og styrer slik at hun blir urolig på natta - blir spennende å se om det blir noen forskjell:)

lilleiseptember skrev:
Hun sover fortsatt på samme rom som meg, men driver å fikser rommet hennes nå. Flytter i morgen tror jeg!:)

Jeg savner å kunne ha på lyset når jeg skal legge meg, spille musikk og lese en bok før jeg skal sove..:) Mistenker også at jeg beveger meg og styrer slik at hun blir urolig på natta - blir spennende å se om det blir noen forskjell:)

Var det samma her. Tror han reagerte på lyder fra oss, alstå snork og div.
Ogs¨er det veeeeldig godt å finne frem klær (har skyvedører som bråker) og lese før jeg legger meg + at han sover mye bedre nå

Holder på å pusse opp rommet hennes,men det går treeeegt! Åsså ELSKER jeg å ha henne ved siden av sengen...avhengig av å ligge å titte litt på henne før jeg sovner og finns ikke noe bedre enn å våkne av herlige lyder å smilende ansikt!emoticon  Vi ligger å ammer/koser en god stund på morgenen før vi står opp...men nå har jeg siste dag i permisjon på mandag så får vel få ferdig det rommet etterhvert å "gi litt slipp"emoticon

Sover på eget rom

linnemor85 skrev:
sover på vårt rom enda.. samboer er veldig mye borte, så da syns jeg det er "tryggest" å ha han på mitt rom:P men han er veldig urolig om natta nå, og skal absolutt stå opp en gang mellom 5 og 6!:/ så kanskje det hadde hjelpt med eget rom??

Lucas skulle opp mellom 4 og 5, så da bestemte vi oss for å prøve eget rom og det funka. Han sover (våkern for smokk ett par ganger før vi legger oss) til 6-7 nå :o) Tror han ble gira når har reiste seg i senga å så oss midt på natta.

Sover fremdeles på samme rom som oss. Skal dele rom med storebror etterhvert, men jeg tørr ikke helt flytte henne inn der enda. Storebror er stort sett bare snill og grei med henne, men av og til får han det for seg at han skal slenge en kloss eller noe annet i hodet hennes. Redd han skal gjøre noe når de er alene på natta... Så inntil videre får hun sove hos oss (selv om mannen vil ha soverommet barnefritt igjen.)

Vi har bare et soverom foreløpig, gleder meg til å flytte til noe større så han kan få eget rom :)

Tror han ville sovet mye lengere om han var på eget rom!

Back
Topp