Hvor mange sover på dagen?

Opsideisi

Elsker forumet
Fortsatt?

Av barna ! [;)].

Og da mener jeg maibarna:)

oi det er lenge siden vi slutta med[:)] han var ikke to år en gang han[8D]

Vi holder på å slutte nå. Ho sover ikke i barnehagen lengre, men trenger en lur eller to i helgene. Er litt mindre som skjer rundt ho her hjemme, så da er det lett å finne smokk og bamse. Greit nok for oss. Er vi ute på noe, så sover ho ikke, eller på vei hjem. Men er aldri noe problem å legge ho når klokka nærmer seg 19 heller. [:)]

PS: Stemte ikke, da jeg følte at ingen passa [8D]

han sover ikke, lenge siden han gjorde det fast [:)]

Han har slutta.
Husker ikke heeelt når det var(korttidsminne[:o]), men han sleit med å sovne på kvelden så vi kutta dagdubben og det hjalp heldigvis[:)]

Marcus sover fortsatt 1,5-2 timer midt på dag [:)]

okei.

Frøkna her slutta rett før ho var 2 år[:)]

Veldig opp og ned. For det meste ikke, men av og til må hun ha seg en dupp. Spesielt om hun har stått tidlig opp.

Vilja sover i barnehagen, hjemme vil hun ikke.. Men da sovner hun alltid i bilen dersom vi skal noe sted på ettermiddagen da. [8D] Tydelig at hun trenger duppen enda, for hun er utrolig grinete hvis hun ikke sover. Hun vekkes etter én time!

Vi har akkurat måttet trappe ned fra to timer til en time. To timer har fungert strålende helt fram til for to uker siden. Da begynte hun å være urolig når hun skulle legge seg. Etter at vi trappet ned til én times ettermiddagslur, er kveldene rolige igjen, så jeg tror fortsatt hun trenger den lille luren....

Det skal sies at hun er blant de eldste på avdelingen i barnehagen sin, men hun har hele tiden vært den som har sovet lengst. [:)]

Jeg sover litt :p

Nora sover alt fr 30 min til 1.5 time i Bhg. Til vanlig blir det lange dager, 0700-1630 så da er det nok godt med litt søvn midt på dagen. Nå sover hun max 30 min om hun sover i det heletatt. Er bare i Bhg fra 0930- 1500 side jeg er sykemld :)

sover egentlig ikke på dagen, men hender han tar en 5minutter på sofaen på ettermiddagen [;)]

Nettopp sluttet. Denne uken tror jeg ikke han har sovet i bhg.

Gav beskjed om at de kunne prøve å la vær, men vet han sovnet 1 gang mens han ventet på påkledningen når de skulle ut[8D] De brukte 40 min på å vekke han igjen[:D]

Hjemme er det en stunf siden han har sovet fast og det er veldig sjelden han gjør det.
Sovner ofte i bilen i helgen da, spes på ettermiddagen.De dagen han ikke har sovet i bhg har han oftere sovnet i bilen på vei hjem.

Sluttet å sove hjemme på dagtid i sommerferien i fjor, men fortsatte å sove i barnehagen frem til nå på nyåret en gang. Da måtte vi kutte ut, for hun ble så veldig happy på kveldstid.[8D]

Back
Topp