Hvor mange sover hele natta??=)

Liz86

Glad i forumet
Lurer på hvor mange barn som sover hele natta uten mat? Og når jeg skriver hele natta, mener jeg 12 timer (mer eller mindre[8D])
Niklas har gjort det i ca 2 uker nå, og det er bare så DEEILIG[:D]

Hun har sovet natta igjennom to ganger, men ikke 12 timer. Sov vel 9-10 timer.[:)]

herlig!!Her sover han hele natta og, gjort det en liten stund[:D]

Sover fra 19 til 07-08[:)]

Det gjorde han her helt til han ble forkjøla, da våknet han av sår hals og fikk vann, og det henger litt igjen nå [&:]. Tar ikke mange sekundene å få han til å sove videre, får bare noen få sug med vann, men er så gørr å opp for så lite.
Ser en bort fra det så sover han ca.12 timer [:)]

Her har han sovet gjennom i snart to måneder nå. Kjempe deilig, men han har i lengre tid våkna opp mange ganger til natta og det har jo vært litt slitsomt. Nå kommer det seg faktisk. Nå må bare opp et par ganger om natten å det er som vi har fått et nytt liv[:D]

her gjør tutta d

Jeg misunner virkelig dere som har barn som sover. Jeg begynner å bli rimelig trøtt og lei nå, og ikke nok med det, hun er også veldig vanskelig å legge om kvelden. Kan ta opp til 1.5 time før hun sovner,så ender med at jeg tilslutt tar henne opp og lar henne sovne i armene mine. Har ikke energi lengre til å ta opp kampen jeg[:(]

Isak sover rundt 10 timer og så får han en melkeskvett og sover et par timer til.

ORIGINAL: Ghg

Her har han sovet gjennom i snart to måneder nå. Kjempe deilig, men han har i lengre tid våkna opp mange ganger til natta og det har jo vært litt slitsomt. Nå kommer det seg faktisk. Nå må bare opp et par ganger om natten å det er som vi har fått et nytt liv[:D]

Ja det må være litt slitsomt:( det kommer sikkert en periode her også etterhvert..men det er jo bra han har sovet gjennom i 2mnd allerede[:)]
Ja det er sant, det er som å få et nytt liv[:)] hehe.. hadde aldri trodd jeg ville satt SÅ mye pris på en hel natts søvn:P

Sarah har aldri sovet hele natta, får fortsatt mat flere ganger per natt..
må sies at jeg aldri har prøvd å erstatte pupp med f eks vann eller smokk heller, er ikke lei av nattamming enda [:)]

Hun har noen få ganger sovet fra 19 til 7. Som regel sover hun fra 19 og våkner et par ganger hvor vi putter i smokken, og hun får mat igjen i 5-6 tida. Men synes det er ganske bra jeg [:)]

her sover vi 11 - 13 timer om natta har gjort det siden ho var 2 mnd! kjempe deilig[:)]

Ja, endelig! Sover 11 timer da, 19 - 06[:)]

Her sover han hele natta, men i det siste har han vært forkjøla, så har våknet noen dager i 6-tiden og vil ikke sove igjen før han har fått mat.

Her sover han fra 19-05/06 får en melkeskvett, og sover en time til..
Den siste tiden har han våkna mange ganger på natta, bare skravler og bruker opp til 2 timer på å sovne igjen.. SLITSOMT!

ORIGINAL: linko

Jeg misunner virkelig dere som har barn som sover. Jeg begynner å bli rimelig trøtt og lei nå, og ikke nok med det, hun er også veldig vanskelig å legge om kvelden. Kan ta opp til 1.5 time før hun sovner,så ender med at jeg tilslutt tar henne opp og lar henne sovne i armene mine. Har ikke energi lengre til å ta opp kampen jeg[:(]

Har du prøvd å gi henne flaske med enten mme eller vann. Sitt ved siden av senga og la Emma ligge i sengen sin mens hun får flaska, kanskje hun sover da.

ORIGINAL: Bolla85

Det varierer. Han sov i 11 timer mange dager en stund, men så har han begynt å våkne litt igjen. Både for smokk, vann eller mat. For min del syns jeg det er digg når han skal ha mat på natta, for da sover han litt lenger, men det er vel best for alle i lengden at han sover uten nattmat. Og når han bare skal ha smokken syns jeg egentlig ikke at tells. Men det er sikkert lettere for noen enn andre å stå opp sånn. Jeg syns det er verre å stå opp om morgenen enn om natta jeg.

Samme her. Gjør liksom ikke noe å gi han flaske kl.5, men å våkne av pludring kl.7 får meg helt i koma, da er jeg nødt til å legge han i senga mellom meg og sambo så jeg kan få våknet litt....og Oliver skravler så sambo våkner [8D]

ORIGINAL: tango

Her sover han fra 19-05/06 får en melkeskvett, og sover en time til..
Den siste tiden har han våkna mange ganger på natta, bare skravler og bruker opp til 2 timer på å sovne igjen.. SLITSOMT!

Akkurat samme her.. Blir frustrert og aner ikke hvordan jeg skal få snudd dette [8|]

Back
Topp