Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ghg
Her har han sovet gjennom i snart to måneder nå. Kjempe deilig, men han har i lengre tid våkna opp mange ganger til natta og det har jo vært litt slitsomt. Nå kommer det seg faktisk. Nå må bare opp et par ganger om natten å det er som vi har fått et nytt liv[:D]
ORIGINAL: linko
Jeg misunner virkelig dere som har barn som sover. Jeg begynner å bli rimelig trøtt og lei nå, og ikke nok med det, hun er også veldig vanskelig å legge om kvelden. Kan ta opp til 1.5 time før hun sovner,så ender med at jeg tilslutt tar henne opp og lar henne sovne i armene mine. Har ikke energi lengre til å ta opp kampen jeg[:(]
ORIGINAL: Bolla85
Det varierer. Han sov i 11 timer mange dager en stund, men så har han begynt å våkne litt igjen. Både for smokk, vann eller mat. For min del syns jeg det er digg når han skal ha mat på natta, for da sover han litt lenger, men det er vel best for alle i lengden at han sover uten nattmat. Og når han bare skal ha smokken syns jeg egentlig ikke at tells. Men det er sikkert lettere for noen enn andre å stå opp sånn. Jeg syns det er verre å stå opp om morgenen enn om natta jeg.
ORIGINAL: tango
Her sover han fra 19-05/06 får en melkeskvett, og sover en time til..
Den siste tiden har han våkna mange ganger på natta, bare skravler og bruker opp til 2 timer på å sovne igjen.. SLITSOMT!