Hvor mange snitter

Headliner

Forelsket i forumet
beregner dere til en voksen person? Så d var noen som hadde hatt d i dåpen. Vi skal også ha d, men er litt usikker på hvor mange jeg skal beregne.

ca 4 ville jeg tenkt, de blir 2 skiver....Men er jo som regel masse mat på en snitt..

Tror de beregner 3-4 snitter pr.person. Men det er jo bare til å spørre de du bestiller fra, hvor mange snitter man trenger pr. person. Det vet de garantert[:D]

ORIGINAL: Headliner

beregner dere til en voksen person? Så d var noen som hadde hatt d i dåpen. Vi skal også ha d, men er litt usikker på hvor mange jeg skal beregne.
[/

3-4 pr person sa de til meg når eg bestilte. Så da tok vi 4 pr pers selv om en de av gjestene er barn også. Bedre å ha litt for mye, enn litt lite tenker eg [:D]

5

Det er vanlig å beregne 5 snitter pr.person.
Vi var 19 stk hvor 3 var barn. Vi hadde 100 snitter og hadde 14 stk igjen. Det er enkelte som spiser langt fler enn 5 snitter og.[:)]

jeg er kokk og har alltid beregnet 3-4stk pr person.. [:)] er jo kake etterpå så trenger ikke å bli veldig mett av snittene.. [;)]

ORIGINAL: Rita_h

jeg er kokk og har alltid beregnet 3-4stk pr person.. [:)] er jo kake etterpå så trenger ikke å bli veldig mett av snittene.. [;)]

samme her! Vi beregner 3 snitter pr.pers på jobb!
Hvor mye må dere betale pr snitte?

Vi tok 5 stk per person og det var ikke mer en 20 stk igjen etter maten var ferdig spist [8|]Vi var 20 voksne som spiste og hadde laget til 120 stk

tror nok ej hadde regnet 5 ja.. småspiste mej spiser 4stk.. er jo så godt når det er god mat... vi fant ut at det beste hadde vært å tatt kaker først så middag.. for kake blir man på en måte ikke mett av på samme måten, blir hvertfall fort sulten jen.. hehe.. så da har man plass til flere gode kaker=) haha

Back
Topp