Hvor mange skritt har du gått idag?

Solblom

Glad i forumet
Det hadde vært artig å klart å komme opp i 10.000 skritt for dagen nå og ut svangerskapet... Kanskje klarer jeg det, når vi er flere som kan motivere hverandre?

Jeg tenker at i denne tråden er all aktivitet god aktivitet - og hvert skritt teller!
Hvor mange skritt har du gått idag?

I dag er det blitt 7972 :)

Før jeg ble gravid var jeg oppe i 10000 daglig. Ble mindre på frihelger :)

Men etter jeg ble gravid har jeg vært helt utslitt :p
Kommer sterkere tilbake i 2. Trimester

Går mellom 11-14000 skritt på jobb (konkurranse på jobb i fjor sommer, henta skrittelleren når vi starta på jobb, leverte når vi er ferdig). I dag hadde jeg ikke skrittelleren på, men kan ikke skryte på meg veldig mange skritt etter jobb, kroppen er litt ekstra trøtt om dagen ;)

Jeg er oppe i 6024.
Har vært å trasket i Kongeparken i øsende regn idag, så det ble en del "klumping" under diverste tilfeldige tak...
Ga tilslutt opp; klissvåte til tross for heldekkende regntøy.. Etter at vi kom hjem har jeg boret meg fast i sofaen...

I dag er det blitt 7972 :)

Før jeg ble gravid var jeg oppe i 10000 daglig. Ble mindre på frihelger :)

Men etter jeg ble gravid har jeg vært helt utslitt :p
Kommer sterkere tilbake i 2. Trimester
Jeg håper også på at jeg kommer sterkere tilbake i 2. trimester!!

Går mellom 11-14000 skritt på jobb (konkurranse på jobb i fjor sommer, henta skrittelleren når vi starta på jobb, leverte når vi er ferdig). I dag hadde jeg ikke skrittelleren på, men kan ikke skryte på meg veldig mange skritt etter jobb, kroppen er litt ekstra trøtt om dagen ;)
Stilig med konkurranse på jobb! Dere hadde altså ikke egen skritteller? Jeg kjøpte Fitbit HR for ca 2 år siden og er superfornøyd! Bortsett fra nå da, kremt... Går på så mange tabletter iløpet av dagen; 6 av dem skal tas vaginalt og jeg må ligge minimum 30 minutter etterpå. Dise skal tas 3 ganger daglig, så det blir mye inaktivitet på meg...

Stilig med konkurranse på jobb! Dere hadde altså ikke egen skritteller? Jeg kjøpte Fitbit HR for ca 2 år siden og er superfornøyd! Bortsett fra nå da, kremt... Går på så mange tabletter iløpet av dagen; 6 av dem skal tas vaginalt og jeg må ligge minimum 30 minutter etterpå. Dise skal tas 3 ganger daglig, så det blir mye inaktivitet på meg...

Noe du tar i forbindelse med graviditeten? Så mange tabletter :O

Har fitbit charge HR jeg og. Har alltid vært på førsteplass i vennegjengen. Samboern slår meg kun på helgejobben.
Er 50% sykmeldt og sover når jeg kommer hjem så er såvidt over 5000 om dagene :p

Noe du tar i forbindelse med graviditeten? Så mange tabletter :O

Har fitbit charge HR jeg og. Har alltid vært på førsteplass i vennegjengen. Samboern slår meg kun på helgejobben.
Er 50% sykmeldt og sover når jeg kommer hjem så er såvidt over 5000 om dagene :p
Jepp, i forbindelse med graviditeten - fryseforsøk; embryoadopsjon. Så kroppen vet egentlig ikke at han er gravid.. Har vært oppe i 15 tabletter iløpet av 5 ganger daglig. Nå tar jeg "bare" 10 tabletter, fordelt på 5 ganger daglig - kl. 06.00, 07.00, 14.00, 22.00 og 22.10. Men det er "bare" 3 ganger iløpet av dagen jeg må ligge, hehe

18720 i dag. Jeg klarte en 9 km joggetur også. Litt slappere enn før jeg ble gravid, men det går fortsatt.

Jo vi hadde egen, men vi hentet den på kontoret når vi kom på jobb, da var den nullstilt, også leverte vi den inn når vi dro fra jobb, så noterte de antall skritt pr. ansatt. Det var ekstremt artig, og det var ordentlige premier som lokket. Det motiverte særlig sofasliterene på jobb, så det var ein mye mer aktiv sommer, men mye pasientaktivitet. Desverre dabber slikt av igjen når konkurransen er ferdig, og det blir som normalt igjen, noen arbeider når de faktisk er på jobb, mens andre benytter en hver sjans til å sette seg ;)

ganske få, ligger på sofaen og venter på at gubben skal dukke opp sånn at jeg kommer meg på apoteket igjen... uvien er ikke vekke, og jeg skal ha ny medisin pga den forje jeg fikk har ikke funket...

Jeg går mellom 10 000 og 17 000 skritt hver dag når jeg jobber (dagligvare). Nå har jeg ferie og har bare gått 3500 skritt i dag. :) Skal bli flinkere til å gå turer, noe som også hjelper veldig når jeg er så kvalm og oppblåst som jeg er :)

Nå har jeg inntatt sofaen, og det blir ikke så mye mer gåing i dag. 4.665 skritt. Dagen har gått med til pakking og utpakking, legetime (og mye venting på venterommet) og bilkjøring til hytta. Mannen har tatt de tyngste løfta og absolutt gjort en god innsats for både ham selv og meg, hehe

Back
Topp